Huumeet lailliseksi ja verolle

Vieras

/ #6 Kyllä!

14.04.2015 02:06

Kun ajatellaan asiaa oikealla tavalla. On huumediileri joka myy isomerisesti ja stoikiometrisesti puhtaita huumeita. Vaikka 10 vuotta. Ja sitten virkavalta laittaa miehen tai koko porukan 10 vuodeksi vankilaan. Kysymys kuuluu kumpi on tappanut enemmän ihmisiä oikea huumediileri vai virkavalta joka käytöksellään sai aikaan diskossa 10000 tuhannet ihmiset luuli saavansa saman hyvän olon mutta saivatkin rotanmyrkkyä. Amfetamiinia oli jatkettu 100 000 tuhansille ihmisille muilla vaikuttavilla aineilla pahimmillaan tutkimuskemikaaleilla. Heroiinista enää puhumattakaan on selvää että virkavalta on itse paholaisen ovelasti juonimaa juonta toteuttaessaan tappanut enemmän kuin oikea huumediileri.  Sanokaa te viisastelijat miksi Jeesus teki ensimmäisenä ihmetekonaan vedestä erittäin hyvää viiniä? Tai luuletteko että Jumala on kieltänyt meitä vapaasti nauttimasta hyvästä olosta tai mielestä? Nyt laittakaa tämä sanoma eteenpäin ettei suurempaa vahinkoa enää tulisi.