Malmin lentokentän lentotoiminta on lopetettava

voiherranjestas

/ #10 ÄlyHoiÄläJätä

19.08.2015 11:14

Mitä ihmettä?! Malmin kenttä on ollut olemassa paljon ennen kuin monet siellä asuvat ovat edes syntyneet! Ajattele esim. Lontoota, New Yorkia ja Singaporea. New Yorkissa ja Lontoossa lentokenttiä 3-5. Koko ajan koneita ilmassa ja hieman syrjäsimmillä seuduilla esim. JFK:n läheisyydessä asuu myös ihmisiä, eikä melu heitä häiritse. Saisit valittaa, jos olisit tullut ennen kenttää ja olit varmasti muuttaessasi tietoinen melusta (niinkuin kaikki muutkin alueelle muuttaneet!)

Malmin lentoaseman kannattajat voisivat allekirjoitta adressin sen puolesta, että sinä, tämän typerän aloitteen tekijä, häipyisit vaikka sitten sinne Eiraan. Kyllä siellä on asuntoja myynnissä. On myös Kimi Räikkösenkin talo myynnissä! Ja väität että pääkaupunkiseudulla ei voi valita missä asuu. Ja jos ei pääkaupunkiseutu kelpaa, Suomessa on tilaa muuallakin, joten tervetuoloa tutustumaan tänne ihan oikeallekkin maaseudulle!