Assembly-tapahtuma kiellettävä

IT alan opiskelija

/ #286 Nauroin

30.09.2011 15:47

Olen IT-alan opiskelija ja käytän 7 vuotta vanhaa tietokonetta joka on palvellut minua pitkään ja hyvin. Tiedän kavereita jotka hankkivat aina 'uusinta uutta' mutta samoin tiedän myös ihmisiä jotka ostavat kaikki uudet muotivaatteet ja sitten heittävät ne menemään seuraavan muotivuoden alkaessa. Jos kertakäyttökulttuuria vastustaa niin sanoisin että IT-ala ei ole lähelläkään pahinta esimerkkiä.

En ole koskaan Assemblyssä kuullut mitään mistään orgioista, homo tai hetero sellaisista, ja tämä koko juttu sai minut vain nauramaan ja pudistamaan päätäni.

-Kaiken- voi viedä äärimmäisyyksiin, ei syyllistetä 100% väestä jos ei tiedetä edes montako prosenttia oikeasti elää tuollaista elämää (24/7 pelaus ja netissä istuminen), ainoat joilla tiedän tuollaista käytöstä olevan ovat kaverini pikkuveljet, ja 80 tietokoneita käyttävän tuttavani joukosta 2 käyttää nettiä tuolla lailla, sanoisin että ainakin omalla kohdallani en näe tuollaista karmeaa uhkaa.

Törmäsin tähän etsiessäni Assemblystä lisätietoa ja en voi kuin naurahtaa koko jutulle. Sääli vain että jotkut ottaneet tämänkin pelonlietsonnan tosissaan.