Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Marko.L

/ #634 Re: Sähkötupakka laki 2016

30.06.2016 17:48

#324: marko.l - Sähkötupakka laki 2016

No niin eilen sitten laki tehtiin ja täytyy todeta, että Poliisivaltion määritelmä täyttyi lisää sillä ensivuoden alussa kaikki tiukentuu rankalla kädellä, mutta laitan linkin youtuben kanavaan jossa Urdu kertoo tarkemmin mitä tämä Bullshit laki oikeen tarkoittaa.

Kannattaa käydä tsekkaamassa sillä siellä on asiaa.

Minun ohjeeni on kuten jo aiemmin mainitsin niin ostakaa kaapit täyteen makuja, laitteita ja nikotiinia niin eipähän pääse laki kukkoilemaan enään itse kullekkin, tietysti se rahaa tarvii, mutta vuoden loppuun asti saa tilata joko EU maista tai Suomesta tai sitten ostaa Suomen kivijalkamyymälöistä höyryttelyyn liittyvää.

Uskon todella vahvasti, että helmikuun jälkeen höyrunesteiden hinnat tuleva nousemaan sillä silloin ei saa ostaa EU maista tilaamalla vaan kivijalkamyymälöistä nikotiinipitoisia tupakan makuisia e nesteitä.....HALOO tupakan makuisia.

EU on polkenut ihmisoikeuslakeja oikeen urakalla alas kun vapaan tahdon käyttöoikeudet ollaan viety kokonaan pois ainakin tässä höyryttelyasiassa.

Ei muuta kuin keksimään miten tehdä kotikonstein makunesteitä vaikka sitten kuivahedelmistä tai muusta vastaavasta ja ohjeet nettiin mikäli se onnistuu sillä jos makunesteet pääsevät ennen aikojaan loppumaan on tedennäköistä, että palaa syöpäkääryleen pariin ja näin ollen pelaa Venäläistä rulettia terveyden kanssa ja siihen on syy EU säätämät lakimuutokset.

Ensivuoden alussa julkihöyryttelykin on kielletty ainoastaan kotonaan saa höyrytä vaikka sitten urakalla....HALOOOOOOO EU!

Onko tämä Bullshit laki oikein kysyn vaan?........EI OLE!!!!!!!

KIITOKSET EU:LLE, EI MUUTA KUIN LAITTAMAAN IRTI EU:STA ADRESSIIN NIMIÄ