Vieras

/ #82

23.10.2016 10:30

Suomen ei ehkä kannata erota EU:sta, siinä on paljon hyviäkin asioita, mutta EMU:sta Suomen olisi erottava oitis, Suomelle EU:n alueella tapahtuvat raha-, ja finanssi muutokset on kuin moukarin isku, jos Suomi halutaan nostaa taloudellisesti on rahaliitto siihen tarkoitukseen huono väline, jokainen EU:n jäsenvaltio ajaa vain omia etuuksiaan ja tässä suomalaiset politiikot on kehnoja. EMU ei voi toimia, jossa on yhteistalous ja samalla jokaisen valtion talous hoidettavana, yksi järjestelmä ei sillisalaattia. Suomesta tulee työt kaikkoamaan, EU:n avoimuuspolitiikka aiheuttaa tämän, kansatalous tulee kärsimään melkoisen ei pelkästään kolauksen, vaan todellisen romahduksen, kotimainen työ kunniaan, sisämarkkinat ei Suomessa toimi ja sieltä on lähtenyt aina uusi nousu, vientivetoinen talous Suomessa saavuttanut päätepisteen, politiikoilla ei näytä olevan asiaan aseita, vaan lähdetty säästämään, jolloin kaikki eväät uuteen nousuun on syöty.