Vieras

/ #43

01.01.2017 21:37

Vastasin, ettei "USKONTOJA" saisi pilkata vapaasti. Tällä en tarkoita, että jokin pakanallisen uskonnon tai epäjumalien pilkkaaminen välttämättä olisi väärin. Siis jos joku puupölkkyveistos, joka on tehty niin huonosta puusta, ettei siitä ole muuhun kuin epäjumalan patsaaksi, jne. -liekö tuon puupölkyn pilkkaaminen mikään paha asia. Mutta tarkoitin, ettei nimenomaan kristinuskoa, kristittyjä tai elävää tosi Jumalaa -Raamatun Jumalaa- ettei meillä ole lupa pilkata. Jumalamme ei salli itseään pilkata, Hän, joka on meidät luonut ja valmistanut meille tuhoontuomituille, syntiinlangenneille pelastuksen Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Ilman Jeesusta et voi pelastua. Sinun ja minun tähden Hän suostui ristille -että, uskossa Jeesukseen, pelastuisimme. Myös syntimieltymykset saamme jättää (pitää jättää) ristin juurelle: "Jeesus, muuta minut". Hän sen tekee, mutta vasta iankaikkisuudessa olemme valmiit - tässä ajassa pysymme keskeneräisinä syntisinä. Onneksi saa aina aloittaa alusta: "Herra, armahda minut".