Pakkoruotsi säilytettävä! HUOM! Päättyy 31.1.2007

Tulen Herra

/ #160

09.10.2022 11:32

Tässä pieni koonti sivupersoonistani, joilla olen sekoillut netissä ja etenkin kielipoliittisessa keskustelussa. Koska olen äitini luona asuva työkyvyttömyyseläkeläinen, niin sairaalla mielelläni on ollut aikaa ja lääkkeitä kehittää satoja sivupersoonia, joten en mitenkään kykene luettelemaan niitä kaikkia tässä.

Tapio Rautalapio (Helsingin viiskulmassa asuva, menestyvä ja hyvin ylimielinen liikejuristi)
Ankdam (suomenruotsalainen helsinkiläinen kielenkääntäjä, jolla on hyvät tulot ja iso perintö)
Fitti-setä/Hassu setä (namusetien ylimpää aatelia)
Peppu-Reino (paska- ja anaalifiksaatioinen sekakäyttäjä ja myös namusetien aatelia)
hyvinkään mies (Hyvinkään kodinturvajoukkojen majuri ja reservin kapteeni, harrastaa metsästystä ja on dumpannut omien sanojensa mukaan jonkin Hausjärvi-auton järveen)
Koira (eläinseksistä riippuvainen sairaseläkeläinen)

e-lauri, Ylilauri, LAU-RI, Elo, urja, Enfants, MirjaMW, Henriette Nielsen, Frank, Seppo Hindsberg, Lars Dahl, hardon, micke_minkfarm, heikki_dalander, juha_salmivuori, kolmekolmenelj, sandtman (Sandman-sarjakuvan mukaan, mulla on ne kaikki), Maakuoppa, kunnon fenno, jooseppi, muuan fenno, Suomalainen Mies, Mies.Suomalainen, Ihka Suomalainen, Suomalainen Rantaleijona, Aito Suomalainen, Supersuomalainen, Suomalainen Uros, Sven-Bertil, rautaako?, Ralli-inglis, Marjatta Matala Nti, Veltto-Mela (kuvaa seksuaalista suorituskykyäni), Unto Jalmari, Jag som undrar ja monta muuta.