Vastustamme protestointia kansanedustajien palkkojen korotuksista.

Mietippä sitä.
Vieras

/ #13 Näinhän se menee

29.09.2010 10:14

(korjatkaa mikäli olen väärässä) Eikös just tullu se uus vero, et limut ja karkit jne tollaset kallistuu? Hauska vaa, et nyt ollaan jo valmiita riistää lapsilta, että saadaan herroille ja emänille lisää taalaa tapettiin. Eiks se jo riitä et ne kavaltaa ja bolettaa sitä massii huolel niitten kerhotoiminnoilla yms muulla kivalla johon kuuluu mm( Metsästyskerho, moottorikerho yms yms.. ) Ja rahan tuloa ei voi estää. Viimeviikon parhaaksi nousi kyllä meidän ympäristöministerin toiminnat ja letkautukset "EN KESKUSTELE KEITTIÖPÖYTÄ ASIOISTA" hahahahahahahahah hahahah please.. Mun mielest poliitikkojen palkat alas ja edut pois sit se ois duuni siinä missä muutkin näin saatais sinne ihmisiä joille se on kutsumus eikä keino huijata tavallisilta ihmisiltä rahaa.. Tekopyhät paskat...... Soimaakohan kenenkää niiden omatuntoja kun ne illalla könyy sen läskin perseen siitä työsuhdeautosta sinne kotiinsa (joka varmaan sekin on lahjotuilla vaalirahoilla ostettu) ja lyö päänsä siihen helvetin kalliiseen luxsus tyynyyn et hei "TÄÄ MITÄ ME TEHDÄÄN ON TODELLA VÄÄRIN" eipä varmaan soi.. Eikö äiti opettanu ettei saa varastaa??? AINAKAAN REHELLISILTÄ IHMISILTÄ!! Please ihmiset ei anneta niiden tehdä ihan mitä haluaa!!! Ei ne ole lain yläpuolella! (vaikka joskus tuntuukin siltä) SIKOJA KOKO KÖÖRI mun puolesta ne voitais kaikki likvitoida.