LAKIA ! VILPPILASKUTTAMISEEN NETISSÄ

Heikki Suomalainen
Adressin tekijä

/ #7 Yhteydenottoja

04.09.2007 07:47

> Hei, minä myös tänään vahingossa rekisteröidyin funmobileen.Sinä näytät tietävän jotain aiheesta niin otan vapauden ottaa yhteyttä sinuun. Kun laitoin puhelin numeroni sivulle,en edes tiennyt rekisteröityväni ja kone hyväksyi valmiiksi kaikki ehdot (kun oli raksitettu valmiiks). Kun tajusin olevani "tilaaja",yritin perua sitä, mutta miten sen saa aikaan? oon laittanu sähköpostia sinne support@funmobilefi.com, ei vastausta,yritin soittaa,numero ei ole käytössä. Pistin jopa ulkomailla toimivaan funmobileen sähköpostia. Sieltä vastasi, että soita numeroon 942597815, sama nro jonka ilmoittaa suomalaisellakin sivustolla. Vielä on mulle epäselvää,tuleeko mulle tosiaankin laskua sieltä vaikken tilaisikaan mitään? jotain tilauksia pystyin perumaan,mut saa nähä minkä hintaiset on niiden tekstiviestien hinnat! Lähettääkö ne aina sitten laskuja,kun ei voi erotakaan?Pitääkö mun nyt se puhelinnumero vaihtaa, johon niin kiintynyt olen?Onko se ainut keino? Tässähän alkaa jo maalailee piruja seinälle...
>
> -Tarja

Hei Tarja
Tulen jossain vaiheessa esittämään operaattoreille laskun, kun saan riittävästi suostumuksia.
Vaihda numeron alku toiselle operaatorille, sillä takuu varmasti tulee laskuja. Homma näyttää yleistyvän muidenkin, kuin funmobilen ja menetelmien osalta .
Ystävällisin terveisin
asioitsija: Heikki Suomalainen