Virkkalan kaukalo

Tuija Tötterström
Vieras

/ #7 Kiekkoa päähän

31.01.2011 12:22

Olen aina ollut kiitollinen Lohjan kaupungin rakentavasta asenteesta ja tuesta liikuntaa kohtaa. Meillä on jäähalli, uimahalli ja Tennari - Lohjalla. Koulujen liikuntasalit seurojen käytössä ja muutamia punttisalejakin, myös Virkkalassa, toivottavasti ei lopeteta. Syntyperäisenä virkkalalaisena koen nyt kuitenkin myötähäpeää liikuntaviraston päätöstä kohtaan purkaa ainoa paikka, jossa voi Virkkalassa lämiä. Odotammeko lapsillemme kiekkoa päähän? Mikään ei myöskään ole niin tärkeää lapsen kasvulle kuin tasapainoinen LIIKUNNALLINEN elämä. Jos kaukalossa käy muutama nuori lämimästä, niin se voi olla pois terveyskeskuksen jonoista 30-vuoden päästä. Missä nyt mättää, että liikunnan arvoa ei ymmärretä. Itse en lämi, mutta olen liikkunut Lohjan kaupungin ja Lohjan kunnan 'avustuksella' kymmeniä vuosia, joista tässä samassa yhteydessä esitän parhaimman kiitokseni. Seuroilla, jossa urheilin, oli aina salit käytössä ja loistavat ulkoilumaastot liikkua. Olen hyvässä kunnossa, joten antakaa myös tämän päivän nettisukupolvelle siihen edes mahdollisuus!