Lööppiadressi

Paloittelumurhat, raiskaukset, kidutukset - onko mitään mitä iltapäivälehdet eivät käyttäisi myyntinsä edistämiseen? Väkivallan lisäksi lööppien maailmaan kuuluvat laskelmoidut puolitotuudet ja henkilöajojahdit.

Tätä kaikkea perustellaan sananvapaudella. Tosiasiassa on kyse rahasta.

Trendi on tuttu muistakin medioista, mutta niiden käyttöä pystymme itse säätelemään. Lööppejä ei pääse pakoon. Ne luovat yhteiskuntaan tunkkaista hyväksikäytön ilmapiiriä, jolta eivät säästy aikuiset eivätkä lapset.

Me allekirjoittaneet vaadimme vastuullisempaa ja inhimillisempää iltapäivälehti- ja lööppikulttuuria. Siihen asti kauppiaiden on tunnettava vastuunsa. Lööpit pois kaduilta. Lööpitön kauppakin on paras kauppa.

Sivuston ylläpidon tiedote:

19.3.2007
Adressi on toiminut ennen eri osoitteessa ja nimiä on kerätty omaan järjestelmään. Nyt nimet on siirretty tähän Adressit.com:n tietokantaan. Allekirjoittaneiden IP-osoitteista ei ole tietoa, joten tilastot-sivun teksti 'Adressiin on tullut yhteensä 3818 allekirjoitusta 4 eri IP-osoitteesta.' antaa virheellisesti vaikutelman manipulaatiosta.