Konserttiliput pois huuto.netistä!

"Lippujen jälleenmyynti, luovuttaminen oheistuotteena tai toisen tuotteen tai palvelun myynnin yhteydessä vastikkeellisesti tai vastikkeetta on kielletty ilman Lippupalvelun nimenomaista kirjallista suostumusta."
- Lippupalvelu

On ollut paljon lupauksia lopettaa lipputrokarien toiminta, mutta kuitenkaan mitään ei - ainakaan tähän mennessä - ole tapahtunut. Suurin osa trokien toiminnasta sijoittuu Huuto.net - nettihuutokauppaan. Eikö olisikin helpointa poistaa se Huuto.netin osio, missä konserttilippuja myydään? Trokareiden jälleenmyyntitoimet todennäköisesti vähenisivät, kun lippujen eteenpäin myyminen olisi hankalampaa.

Liian monet trokarit myyvät suuria lippumääriä - jopa 6-25 kenttä/haluttujen istumapaikkojen lippua - samalle keikalle. Mitenköhän moni mahtaa edes kertoa veroilmoituksissaan näistä, useimmiten pimeistä, tuloistaan?

Monet konsertit loppuunmyydään ennen aikojaan trokarien kahmiessa lippujaan ensimmäisten kymmenien minuuttien aikana. Onko oikein, kun bändin fanit jäävät täysin lipuitta tai joutuvat pulittamaan niistä kaksin- tai jopa kolminkertaisia hintoja pimeillä markkinoilla?

Jos olet samaa mieltä, allekirjoita ja levitä eteenpäin.