Oinolan hammashoitolapalvelujen säilyttäminen

Lohja on lopettamassa Oinolan hammashoitolan toiminnan yhtenä säästökeinona kunnan talouden tasapainottamiseksi.

Vastustamme jyrkästi Oinolan hammashoitolatoiminnan lakkauttamista. Lohjan kaupungin asukkaiden tasapuolisen kohtelun vuoksi palvelut, ml. hammaslääkärin ja -hoitajan, tulee säilyttää myös kaupungin maaseutualueilla.

Oinolan koulukeskusta on kehitetty monitoimitalo -mallin mukaan, ja alueella on kerätty varhais- ja esikasvatuksen sekä peruskoulutuksen palvelut. Myös nuorisotoimi on muuttanut alueelle. Alueen lapset ja oppilaat ovat merkittävä osa hammashoitolan asiakaskuntaa. Hammashoitola palvelee myös ainoana hammashuollon toimipisteenä entisellä Nummi-Pusulan alueella.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Kirsi Viljanen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö seksin myynti kieltää?