Ooperatalon miljoonista osa vaihtoehtomusiikin taiteeseen :)

Suomalaisten käyttämä vaihtoehtotaide ei saa kipeästi tarvittua tukea tällä politiikalla. tietty marginaalinen kerma tästä vain nauttii ja suomi olisi täynnä lupaavia tulitaiteilioita/ DJ / instrumentti / vaihtoehtomusiikin taiteesa. jos tälläiselle taiteelle saisi edes pienen prosentin tästä tai tiloja käyttöön, sillä baarit ei kuitenkaa ole se sopivin paikka taiteeseen. vaikkakin kiitos monelle jotka ovat sen tilan suoneet. tukea on tietty saatava kaikki jotka sen osaa hyödyntää, mutta joskus olisi vain hyvä kyseenalaistaa, että mihin sitä tarvittas enempi ja mitä kansa osaa ja haluaa nykyään. suhteessa suomalaisia lupauksia esim. tässä asiassa olisi hyvä miettiä. Kansallisoopperan toimintakulut vuonna 2013 olivat 53 milj. euroa. Rahoituksesta 71 % tuli opetus- ja kulttuuriministeriön kautta

siinä erästä infoa...