Pedofiilien ja raiskaajien nimet ja kuvat julkisiksi

Jatkuvasti nousee enemmän ja enemmän pedofiili ja raiskaus tapauksia esille. Eiköhän noihin pitäsi jo puuttua rankemmalla kädellä, jokaisen nimet ja kuvat julkisiksi tuomioiden luvun yhteydessä! Ehkä se hieman nostaisi kynnystä  ryhtyä moiseen itsekkääseen ja raukkamaiseen tekoon. Yhdellä itsekkäällä raa'alla teolla rikkovat tekijät eivät vaan uhrin vaan myös uhrin läheisten elämän täydellisesti. Näköjään Suomessa ei saada aikaiseksi lakia jolla moiset hylkiöt saisivat ansaitsemansa tuomion joten jospa saataisiin siinä määrin nimiä listaan jotta voisin kiikuttaa addressin eduskuntaan (varmasti useampi lista jo mennyt)  jospa sielläkin jossain vaiheessa herättäisiin asian vakavuuteen ja tuomioiden korottamisiin kun asioista toistamiseen muistutettaisiin.

Birgitta Kiviharju    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Birgitta Kiviharju voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tuleeko korkeakoulutuksen olla maksutonta?