Pieksämäen Uimahalliin hankittava Wibit vesirata

559C49C5-210C-49AA-9011-D86D326C1724.jpegEhdottaisin, että Pieksämäen kaupunki hankkisi uimahalliimme Wibit Vesiradan. Olen huomannut, että varsinkin ruuhka-aikana lastenaltaalla on kovin ahdasta. Mielestäni tälläinen rata olisi hyvä hankkia monestakin syystä. Jos tälläinen olisi uimahallilla jäisi tuo lastenallas varmasti ihan pienempien uimareiden käyttöön. Luulen myös, että rata toisi myös enemmän asiakkaita, jopa lähikunnista. Nämä radat eivät ole vielä "perus kalustoa" varsinkaan uimahalleissa. Haluan myös olla tukemassa nuorten liikkumista, koska nyt näyttäisi sille, että puhelimet/pelit ovat saaneet melkoisen otteen nuorista ja liikunta tahtoo jäädä taka-alalle. Pieksämäen kaupunkiin kun on nyt saatu hienot luontopolut ja vedenjakajareitistöt, toimisi tämä hienosti liikkuvan kaupungin yhtenä positiivisena edistyksenä eteenpäin. Rata ei myöskään ole vain tietylle ikäryhmälle vaan rataahan voi käyttää n 5 vuotiaasta vaariin asti kaikki. Se miksi rata pitäisi ostaa kaupungin itse on se , että päiväkohtainen vuokra on tälläiselle n. 1000€/vuorokaus. Omaksi ostettuna n. 10000-15000€. Radalle tulisi varmasti käyttöä, että omaksi ostaminen kannattaisi.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Risto Mykkänen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko vaalipiirit poistaa eduskuntavaaleissa?