Spies-tytöt sarjan uusia jaksoja kehiin!

Tunnettu Mtv3-sarja Spiestytöt aka Totally Spies on ollut varmaan jo kolme vuotta tai yli ollut poissa tieltä,mutta Amerikassa näytetään jo uuden tuotantokauden jaksoja!Olisi kyllä kiva katsoa niitä myös Suomessakin.Itse kun olen suunnaton TS-fani ja ärtyinen sellainen,että jos niitä ei tule näytölle pian vaadin että voisitte näyttää edes vanhoja jaksoja.Olkaa niin kilttejä Mtv3-yhtiön työntekijät!Ajatelkaa edes sellaisia henkilöitä jotka asuvat Suomessa joutuvat katsomaan netissä näitä jaksoja esim.Youtube,Altavista ja Google Video.Minua ainakin käy sääliksi niitä tyttöjä (ehkä myös poikiakin!) jotka oikein rakastavat tätä ohjelmaa.Palauttakaa ohjelma Mtv3-kanavalle.
Jos ette edes muista tätä ohjelmaa niin tämä saattaa muistuttaa teitä: Sam,Alex ja Clover ovat kansainvälisen agenttiryhmän,WOOPHin jäseniä.He käyvät lukiota heidän kaamean luokkatoverinsa,Mandyn kanssa.Sam oli aina se fiksu,hän käytti vihreää vakooja pukua.Clover taas oli aina poikien ja shoppailun perässä,vakoojapuku oli väriltään punainen.Alex oli joukon nuorin ja kömpelöin,mutta hän osasi auttaa ystäviään pulasta(vaikka olikin melkein aina pulassa jossain tehtävässä),hänen vakoojapuvun väri oli keltainen.