Urheilu pois YLE puheesta

Meillä oli erinomainen puhekanava, josta saattoi kuunnella asiaohjelmia ja uusintana jopa television haastattelu- ja asiaohjelmia ilman jumputtavaa tai päällekäyvää musiikkia tai hyökkäävän karjuvaa urheilumöykkäämistä. Idylli keskellä kiireistä arkipäivää tai vaikka automatkaa. Loistavaa palvelua. Voi oppia uusia asioita, ei tarvitse pilata musiikkimakuaan mauttomalla hissimusiikilla, eikä tavitse kelata kanavalta toiselle urheilua paossa.

Ja mitä tapahtui? Kun nyt avaa Yle Puheen kanavan, alkaa mahdoton urheilumöykkä! Sama möykkä, joka kuuluu kaikilta Ylen lähikanaviltakin! Tämäkö on sitä hyvää palvelua, joka kohdistaa palvelut tarkoin valituille kohderyhmille?

Urheilu pois! Sivistyskanava takaisin!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Timo Mäkinen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko bensaveroa laskea?