Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Herätään suomalaiset yhdessä!

2016-07-31 14:22:06

Erään henkilön tarina, ja  taistelu perusoikeuksista asumistukeen...........

Muutakin aihepiiriin kuuluvaa!.

"Eläkeläinen uudeltamaalta"

Eläkkeensaajan asumistuki otettiin pois eläkeläiseltä!

2016-07-23 13:27:35

Kotipaikkakuntani sosv vaihtui johtaja"tarkoituksella ?!?", kun aikaisempi lupasi auttaa mua ja vaimoa ahdingossa, koska kela otti asumistuen väärällä päätöksillä, tutustumatta henkilön sairaustaustaan,jonka perusteella eläkkeensaaja kuuluisi eläkkeensaajan asumistukeen, valinnanvapaudesta huolimatta,myös sosv lupaukset rikottiin, nykyinen johtaja ei tikkua ristiin laittaut asioidemme eteen, kun haemme toimeentulotukea, vaikka sitä olisi oikeus saada, eräs nimeltä mainitsematon sosiaalityöntekijä hyllytttää lähes joka kerran hakemuksemme, joista yhden aiempi sosiaalijohtaja korjasi kun valitin, nyttemin kaikki valituksetkin hylätään, tilanne on nyt mennyt siihen, että en saa emännän kanssa yhtään asumistukea, sosiaalivirastosta ei juuri apua heru, ja vuokranantaja on hyvää vauhtia kyllästymässä vuokranmaksun laiminlyöntiin, joka kk jää 780,- vähintään puolet takkiin, tämä vain siksi,kun kela otti asumistuen pois ,työkyvyttömyyseläkeläiseltä.

Hallitus ohjeistaa olla auttamatta suomalaisia, kelasta ,sekä sossusta???

"näin päätti kela"

Saa Jakaa

2016-03-27 22:12:26

Toivon sydämestä, että mahdollisimman moni allekirjottaa, tämän, siksi toivon mahdollisimman paljon kannanottoa!.

"eläkeläinen uudeltamaalta"