4 raitaa vapaaksi! //// Freedom 4 stripes!

Ota yhteyttä adressin tekijään

ADRESSI PÄIVITETTY //// PETITION UPDATED

2013-08-01 15:09:08

Korkein oikeus on evännyt 29.10.2012 jätetyn valituslupahakemuksen pikapäätöksellä 22.11.2012. Asian käsittely jatkuu Euroopan unionin tuomioistuimessa, jossa raidat toivottavasti saadaan vapaaksi. Jatkamme allekirjoituksien keräämistä adressiin niin kauan kuin asian käsittely kestää. Kiitos kaikille tuestanne!

////

The Finnish Supreme court has denied the appeal (29.10.2012) in a record time on 22.11.2012. The case will proceed to the Court of Justice of the European Union, where the stripes will hopefully get freedom. We will continue to collect signatures to the petition as long as the case goes on. Thank you for the support!

Jan Viljanen