Ota yhteyttä adressin tekijään

Kun me rukoilemme, Suomi nousee!

2015-09-13 20:36:15

Hei!

Kaksi vuotta sitten luovutimme Nuorten Suomi rukoilee -adressin päättäjille. Adressin sanoma on nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Adressissa sitouduimme yhdessä rukoilemaan Suomen ja päättäjien puolesta, sekä kunnioittamaan heidän työtään.

Haluamme muistuttaa sinua sitoumuksestasi rukoilla. Rohkaisemme sinua seisomaan päättäjiemme rinnalla erityisesti juuri nyt. Meidät on kutsuttu siunaamaan esivaltaa ja rakentamaan tätä maata yhdessä.

Adressin luovutustilaisuuden kahden vuoden takaa voi katsoa linkistä http://www.tv7.fi/vod/player/?program=33928

Sinun sanoillasi, rukouksillasi ja esimerkilläsi on merkitystä!

Nuorten Suomi rukoilee -tiimi
facebook.com/nuortensuomirukoilee
nuortensuomirukoilee@gmail.com

Altis on sinun kansasi sinun sotaanlähtösi päivänä:
pyhässä asussa sinun nuori väkesi nousee eteesi,
niin kuin kaste aamuruskon helmasta.
(Ps. 110:3)

Tule mukaan 5. syyskuuta klo 17.00 & 18.30 / Rukous jatkuu Suomen puolesta

2013-09-01 17:31:35

Hienoa, että olet allekirjoittanut Nuorten Suomi rukoilee –adressin! Adressi luovutetaan päättäjille ensi torstaina 5.9.2013 klo 17 Eduskuntatalon portailla. Tulethan paikalle! Adressin luovutustilaisuuden jälkeen kokoonnutaan yhdessä klo 18.30 Nuorten rukousiltaan Suomen puolesta Helsingin NMKY:n juhlasaliin (Vuorikatu 19). Tule mukaan ylistämään ja rukoilemaan yhdessä Suomen puolesta! Voit myös seurata molempia tilaisuuksia TV7 Plus –kanavalta suorana. Tarkemmat tiedot tapahtumasta löytyvät tapahtuman Facebook-sivuilta, johon tulee myös käytännön ohjeet Eduskuntatalolla tapahtuvan luovutuksen sujumiseksi mutkattomasti. Käy siis osoitteessa https://www.facebook.com/events/569702116406852/

Vaikka adressi nyt luovutetaankin päättäjille, rukous jatkuu. Jumala haluaa nostaa Suomeen kokonaisen sukupolven nuoria, jotka rukoilevat tämän maan ja kansan puolesta. Tämä ei ole pienen hetken kampanja, vaan Jumala on kutsunut meidät pitkän aikavälin rukoukseen väsymättä ja hellittämättä. Hänellä on suunnitelma tälle maalle, ja hän tahtoo käyttää meitä olemaan valona ja suolana, rukoilemaan Hänen tahtonsa tapahtumista tässä maassa.

”Tarvitsette kestäväisyyttä saadaksenne sen, mikä luvattu on…” (Hepr. 10:36)

”Rukoilkaa lakkaamatta.” (1. Tess. 5:17)

On ollut rohkaisevaa huomata, että tämä sama rukousnäky on ollut monien muidenkin sydämellä. Rukoillaan edelleen, että Jumalan tuli saisi sytyttää monien nuorten  (ja myös vanhempien) sydämet rukoilemaan. Innosta siis edelleen ystäviäsi rukoukseen ja perusta vaikka oma rukouspiiri! Parikin ystävää riittää ja säännöllinen kokoontuminen on tärkeää. Nuorten Suomi rukoilee –tiimi on valmis auttamaan rukouspiirin aloituksessa, joten ota rohkeasti yhteyttä nuortensuomirukoilee@gmail.com!

Nähdään torstaina 5.9. klo 17.00 Eduskuntatalolla ja rukousillassa. Rukoillaan tämän päivän puolesta erityisesti, jotta Jumalan tahto saisi tapahtua ja Hänen kirkkautensa ja kunniansa saa ilmestyä tässä maassa!

Rohkaiskaamme toinen toisiamme pysymään kestävinä rukouksessa!

Nuorten Suomi rukoilee –adressin laatijoiden puolesta,

Ina Litma

ADRESSIN LUOVUTUS 5.9.2013 / KUTSU RUKOUKSEEN

2013-06-28 06:24:38

Kiitos, kun olet allekirjoittanut ”Nuorten Suomi rukoilee” -adressin, ja haluat olla mukana siunaamassa maamme päättäjiä ja rukoilemassa Suomen  puolesta!

"Nuorten Suomi rukoilee" -adressi tullaan luovuttamaan Suomen päättäjille torstaina 5.9.2013 klo 17.00 eduskunnan alkaessa syysistuntokautensa. Kokoonnumme tuolloin yhdessä eduskuntatalon portaille isolla nuorten joukolla luovuttamaan adressin sekä rukoilemaan Suomen puolesta ja  siunaamaan maamme johtoa. Paikalle on kutsuttu mm. tasavallan presidentti Sauli Niinistö, eduskunnan puhemiehistö, pääministeri sekä eduskuntaryhmien puheenjohtajat. Ne päätökset, joita päättäjämme tänään tekevät, vaikuttavat suoraan meidän ja meidän lastemme tulevaisuuteen. Tulethan mukaan ja tuot ystäväsikin! Voit näin olla konkreettisesti rukoilemassa maamme johtajien puolesta. On meidän tehtävämme kantaa tätä maata Jumalan eteen; juuri tänä aikana Jumala haluaa nostaa Suomeen koko maan kattavan nuorten rukoilijoiden armeijan!

Allekirjoitettuasi adressin haluamme nyt rohkaista sinua myös rukoukseen Suomen puolesta yhdessä muiden kanssa. Yhteisessä rukouksessa on voimaa vaikuttaa suuriinkin asioihin. Tämä maa tarvitsee toivoa, ja sen Jeesus tahtoo antaa. Voit aloittaa rukoilemisen helposti, et tarvitse kuin sydämen halun rukoilla sekä pari kaveria. Kerää pieni porukka lähettämällä sähköposti tai tekstiviesti, tai soita parille ystävälle ja kutsu heidät  rukoilemaan kotiisi, seurakuntaan, puistoon, kahvilaan, työpaikalle tms.

Tämäkin adressi sai alkunsa, kun joukko nuoria pääkaupunkiseudulta eri seurakunnista alkoi kokoontumaan viikoittain siunaamaan Suomen päättäjiä sekä rukoilemaan Suomen ja Israelin puolesta. Emme halunneet enää katsoa vierestä ja odottaa, mitä kotimaallemme tapahtuu, vaan päätimme alkaa rukoilla apua Jumalalta ja kysyä, mitä me voisimme tehdä maamme hyväksi. Adressin takana on siis joukko tavallisia nuoria, jotka Jumala kutsui rukoilemaan ja innostamaan myös toisia nuoria samaan.

Rukoillessanne yhdessä siunatkaa eduskuntaa, hallitusta ja presidenttiä, rukoilkaa Jumalan tahdon tapahtumista omassa kaupungissanne ja koko maassa, sekä pelastusta koko Suomen kansalle. Tärkeä rukousaihe on myös oma sukupolvemme. Rukoillaan, että Jumalan suunnitelma Suomen nuorten kohdalla saa toteutua. Sinun ei tarvitse ymmärtää kaikkea uutisista tai olla politiikan tuntija – rukouksessa on kyse jostain ihan muusta; rukouksessa raivaamme tilaa Jumalan suunnitelman toteutumiselle maassamme. Apuna rukouksessa voi käyttää vaikkapa seuraavia Raamatun jakeita: 1 Tim. 2:14, Jer. 29:7, 1 Piet. 2:13-17, Room. 8:26-27, Matt. 18:18-20, Luuk. 18:18, Ps. 20:21. Voitte myös kysyä Jumalalta, miten hän haluaa käyttää juuri teitä olemaan siunauksena omalla paikkakunnallanne.

Jos haluat alkaa rukoilla Suomen puolesta ystäviesi kanssa, mutta kaipaisit alkuun tukea, laita sähköpostia osoitteeseen  nuortensuomirukoilee@gmail.com, niin rukousryhmämme ottaa sinuun  yhteyttä ja autamme alkuun. Voit myös ottaa yhteyttä, jos et tiedä omalta  paikkakunnaltasi ketään, kenen kanssa alkaa rukoilla yhdessä.

Käy tykkäämässä myös Facebooksivustosta www.facebook.com/nuortensuomirukoilee.

Siunattua kesää ja nähdään syyskuussa Eduskuntatalolla!

"Nuorten Suomi rukoilee" -adressin laatijoiden puolesta,

Ina Litma, Helsinki