Suurmäentien väestönsuojan liikenneturvallisuuden puolesta

Kuntalaisaloite Suurmäentien väestönsuojan liikenneturvallisuuden puolesta

2013-12-02 21:28:24

HYVÄT YSTÄVÄT:

Kuopion kaupunki on luvannut ottaa Suurmäentien väestönsuojan edustan liikenneturvallisuuden parantamisen asialistalleen kaupunginvaltuuston kokouksessa, mikäli kuntalaisaloitteen allekirjoittaa vähintään 2 % kaupungin/ kunnan asukkaista. Myös useat kaupunginvaltuuston jäsenet seisovat hankkeen takana.

Olethan ystävällinen ja allekirjoitat kuntalaisaloitteen allaolevasta linkistä. Näin olet omalta osaltasi parantamassa varsinkin pienten kamppailu- urheilun harrastajien liikenneturvallisuutta Suurmäentien harjoitustilan edustalla.

Lämmin kiitos jo etukäteen.

Marko Korhonen

Kuntalaisaloite Suurmäentien väestönsuojan liikenneturvallisuuden puolesta

2013-11-26 14:55:50

Hyvät ystävät: Kuopion kaupunki on luvannut ottaa Suurmäentien väestönsuojan liikenneturvallisuusasian hoitaakseen sillä edellytyksellä, että 2 % Kuopion asukkaista allekirjoittaa kuntalaisaloitteen asian puolesta. Olkaa hyvät ja käykää allekirjoittamassa kuntalaisaloite allaolevasta linkistä. Se ei vie kauan ja siten olette vaikuttamassa pienten lasten turvallisuuteen. Kiitos jo etukäteen.

Marko Korhonen