Eroon EU:sta.

Haluatko sinä rahoittaa toisia maita verorahoillasi?

Entäpä haluatko sinä vähän kerralla antaa valtaa isompien maiden päättäjille Suomesta?

Vaikka lama ja kriisit iskisivät Suomeen pahasti, haluaisitko ennemmin maksaa veronkorotuksilla oman maasia asioita vai maksaa veronkorotuksilla toisien maiden velkoja, jotka ne ovat itse aiheuttaneet eikä ole valmiita asioita korjaamaan? Esimerkiksi Kreikka, eläkkeelle n. 50 vuotiaana ja 13kk palkka vuodessa? Suomessa pääset eläkkeelle joko ihan rikkinäisenä työkyvyttömänä tai 63 vuotiaana, kohta 67 vuotiaana. Kreikassa mellakoidaan jos jotain pitää vähän kiristää että saisi hoidettua velkaansa. Mielestäni Kreikan pitäisi ehdottomasti kiinnittää muille maille kiinteää omaisuuttaan, mutta hei eivät sitä tee, kuten ovat sanoneetki, joten mielestäni ainoa vaihtoehto on erota EU:sta.

Haluatko todella tätä?

Monet sanoo että Suomi on viennistä riippuvainen maa, se on aivan totta. Mut hei, niin on Ruotsikin ja kappas, miten tuo "rakas" naapuri pärjää ilman, että sytää rahaa rattaisiin vaikkakin on EU:n jäsen? Mielestäni ihan hyvin. Eikä ole mitenkään pulassa vaikka kruunun pitikin. Mitäs Suomi sitten, otti euron ja hävitti markan. Onhan se hienoa että on yhteinen valuutta, millä ei voi kikkailla markkinoilla. Tietenkin haittapuolena oli normaali kansan kärsimys. Kaikki kustannukset kallistui ja kallistuu edelleen todella paljon. Kuka olisi maksanut vaikkapa vielä markoissa bensasta esim 10mk litra tai maitopurkista 8,50mk 1,5 litra? En ainakaan minä ilman helvetillistä poikottia.

Kirjoita adressi, jolla vaadimme perustuslaillista oikeutta äänestää EU jäsenyydestä ja siitä eroamisesta.

Tämä adressi tullaan antamaan suomalaiselle ja ulkomaalaiselle medialle sekä julkisesti hallitukselle, jotta he eivät voi adressin olemassaoloa kiistää.

Nimiä pitää on niin suuri määrä, että alkaa EU:ta myöten kiinnostaa, eli mahdollisesti puhutaan sadoistatuhansista äänestäjistä.