Pakkoarmeija/siivilipalvelus/totaali KAIKKI edellemainitut ovat ihmisoikeusrikoksia jotka pitäisi sa

Kommentoitu viesti

Armeija 100% pakolliseksi

#40 Sairasta ajattelua

11.04.2013 09:45

TEIDÄN isoisät ja sukulaiset ovat taistelleet suomen ITSENÄISYYDEN PUOLESTA!.Jos tälläinen pitäisi jonkun mielestä toteuttaa olisi se mielestäni erittäin absurdi ajatus.Asevelvollisuus on mielestäni kansalaisvelvollisuus,Itse menen armeijaan ja myös jäänkin sinne töihin tai jatkokoulututkseeni niinkuin ukin kuolinvuoteella lupasin,Jokaisen isoisä tai sodassa ollut sukulainen varmasti haluaisi että oma sukupolvi käy armeijan ja puolustaa maataan omalla henkellä ja verellä loppuun asti.Nyt eletään kriittisiä aikoja ja kolmas maailman sota voi puhjeta vuosikymmenien aikana.Ja mikä meidän miesvahvuus ja moraali nykyään on maanpuolustusta kohtaan.."ei kiinosta" "ei jaksa"..Jos tätä mallia jatketaan tänne kävellään ilomarssilla ja puhumme toista kieltä taas jälleen kerran

Vastaukset


Vieras

#41 Re: Sairasta ajattelua

2013-04-11 10:33:53

#40: Armeija 100% pakolliseksi - Sairasta ajattelua

Minun isäni oli veteraani ja minäkin olen inttini käynyt, mutta nykyoloihin ei taida enää Suomen asevelvollisuusarmeija olla paras vaihtoehto.