Ei turvetuotantoa Akonsuolle!

Kommentoitu viesti

Ulla Lahdes
Adressin tekijä

#9 Re: Re: Re: Akonsuo

27.09.2012 23:02

Vuokko! Nyt pitää vielä yrittää! Minusta tuntuu niin surulliselta, kun järvi on nyt siinä kunnossa, ettei siinä oikein viitsisi edes uida. Olen ollut yhteydessä myös Pohjois-Savon ympäristökeskukseen, koska sieltäkin otetaan kantaa turvetuotannon lupiin. Voi kun kyläläiset nyt nousisivat oikein hartiavoimin vastustamaan tätä hulluutta! Akonpohjahan on sentään kaunista seutua, jota ei saa tuhota!

Periksi ei anneta!

Vastaukset


Vieras

#12 Re: Re: Re: Re: Akonsuo

2012-09-29 03:33:54

#9: Ulla Lahdes - Re: Re: Re: Akonsuo

Danke Ulla,olet Super Frau Suomessa !!! Akonpohjalaiset nukkuvat...eivätkä ymmärrä miten vakavasta asiasta on kysymys. Miten voisin näin julkisuuden henkilönä vaikuttaa asiaan. Oopperalaulaja ystäväni on jo kannustanut minua (kuten.Jorma Silvasti, Taiteeellinen Johtaja 2013 Savonlinna Oopperajuhlilla.Ystäviä on myös Kuopiossa..mutta...missä on Juha Laukkanen.(Nukketeatteri Sytkyt)..vaikka oma kotipaikka ja kaupunki on aivan vieressä...............Johannna,Ville ????'Jos kotipaikkani vesistö pilataan entisestään ................miksi enää palata Akonpohjaan ???

Ulla ...Minä, Sinä, Isäni, Äitini,Savonlinnan Taiteelinen Johtaja 2013 Oopperalaulaja Jorma Silvasti,  Siskoni Merja, Veijo,Kari,Outi,H.Ruhtinas,P.H.Mononen-----ym Bitte .Allekirjoittakaa "EI TURVETUOTANTOA AKONSUOLLE " !!!!

 

V.K-Z

#14 Re: Re: Re: Re: Akonsuo

2012-09-30 18:27:04

#9: Ulla Lahdes - Re: Re: Re: Akonsuo

Oikein Ulla.......Periksi ei annetta. Tämä on sitä Savolaista "SISUA" jolla on pärjätty .Kiittäen Vuokko K-Z


Vieras

#18 Re: Re: Re: Re: Akonsuo

2012-10-05 13:52:23

#9: Ulla Lahdes - Re: Re: Re: Akonsuo

Hei vaan Ulla ja kumppanit!

Kyllä Akonpohjan asukkaat , yhdistykset ja kalastuskunnat ,metsästysseura jne ovat olleet hereilä heti, kun tieto lupahakemuksesta tuli! Muistakoon vielä jokainen joka sai kijeen kotiin , lähettää omalta osaltaan 15.10 mennessä vielä vastineen Itä-Suomen aluehallintovirastoon Mikkeliin!

-lea-