Vastustamme protestointia kansanedustajien palkkojen korotuksista.

mikko s
Vieras

#26

29.09.2010 18:58

tilanne
23000 korotuksia vastaan
166 korotuksien puolesta
jari turunen
Vieras

#27 esimerkki

29.09.2010 21:01

näin suomessa näytetään esimerkkiä maltillisesta palkka politiikasta :)
Vieras

#29 Re: Re: Työsuhde??

29.09.2010 23:37

#3: Poli Kei - Re: Työsuhde??

Mistäpä sen tietää siitä henkilöstä jota on äänestänyt että hinkuuko palkankorotustaan vai ei??

Jouni Laine
Vieras

#30

30.09.2010 03:31

Ja millähän perusteella esim Halme hankki palkkansa ja eläkkeensä?

KUITENKIN EHDOTON -!

SYSTEEMI ON LÄPIMÄTÄ!

Vieras

#31

30.09.2010 03:52

http://www.adressit.com/suomen-kansa

Siis palkkatyötähän tuo on, tai jos ei ole, ei siitä pitäisi myöskään maksaa palkkaa.
Omasta pussistaanhan kansanedustajat ja hallitus eivät kuitenkaan loputtomiin pysty,
"~6500€ menojaan" suorittamaan, puhumattakaan 50k€-150k€ virka-autoistaan.
Ja palkkatyöhön se olisi rinnastettava!

Kansanedustajat ja hallitus saavat palkkaa toimestaan, joissa työskentelevät,
löytyykö kiistanalaista tietoa?
Eli, kansanedustajat ja hallitus ovat kansan "palkkaamaa" työväkeä,
jonka erottamiseen kansalla pitäis olla oikeus.

Jokainen äänestäjä "maksaa" omasta "äänioikeudestaan" valtiolle verotuloilla,
joten eikö veronmaksaja ole silloin palkollinen valtiolle ja hallitus ja kansanedustajat ole "palkollisia" veronmaksajille?
Jolloin hallituksesta ja kansanedustajista tulee alihankkijoita valtiolle, jotka
valtio on palkannut kansan kautta ja kansalla on oikeus erottaa työntekijänsä?

Milloin tuosta työväestä tuli "palkatonta työvoimaa"?
Hankkisin mielelläni itsekin, vaikka heti ~250hlö:ä, eduskunta ja hallitus, mulle töihin?
Voisin maksaa 1€:n tunti, kun nyt ette saa edes palkkaa, olette halvempia työläisiä,
kuin puolalaiset ja romanialaiset!

Edelleen, jos ei naama tai tulos miellytä -> ULOS!

-näen tarpeelliseksi suojata identiteteettini, terv. J

Ei tietoa tulevasta, mutta toivo on paremmasta !
Vieras

#32 Ihmettelen, että voiko kansa mitään näille asioille ?

30.09.2010 08:59

Olen ainakin itse tullut siihen johtopäätökseen, että tavallinen rehellinen kansalainen ei voi yhtikäs mitään näille tämänhetkisille asioille, ja vaikka äänestäisi satavuotta jokaikisessä äänestyksessä, niin se ei merkitse mitään !

Niin kauan kuin päättäjätason ihmiset edustavat jumalattomia, ja ollen itsekkin jumalattomia, niin sellaisen kansan huonovointisuus vain lisääntyy tai heidän, jotka joutuvat elämään murusilla eliittien porskuttaessa mielihalujansa mukaisesti itseään ja tovereitaan kestiten.

Ratkaisu tähänkin ongelmaan on Raamatun Jumalan tahdon mukaisesti eläminen, eli silloin toteutuu armo köyhille, ja kaikilla on elo mukavaa, paitsi ehkä näillä eliitti joukoilla, jotka menettäisivät etujaan, kun sieltä jostain ylhäisyyksistä tippuminen vaatii aina totuttelemista ja nöyrtymistä, jos joutuu pakon edessä jostain saavutetusta elintasosta luopumaan.

No, sitten taas tämä asia, että vaikka kansa tiedostaa, että täällä on vallalla kovien arvojen ajajat, niin eikö kansa voi asialle yhtään mitään kuin vaan tiedottaa ja keskustella näistä vääryyksistä näillä yleisöosastopalstoilla, että siihenkö se kansan vaikutus lakkaa ?, vaikka on olemassa kansanäänestykset, jotka toteuttavat kansan tahtoa jne.

No, itse veikkaan yhdeksi vaihtoehdoksi tätä, että äänestyksien tulokset eivät pidä paikkaansa, että niitä tehtaillaan niiden tuloksien mukaiseksi kuin on haluttu ennakkoon. Ketkä näitä rustailevat, niin heillähän silloin on se vastuu kansan kulloisestakin hädästä. Ja, kun itse uskon Raamatun Jumalaan, niin kaikille väärintekijöille tullaan jakamaan rangaistukset, jos ei tässä ajassa, niin viimeistään Viimeisellä Tuomiolla, josta Raamattu kertoo varoittavasti !

Sitten, jos tuloksia ei rustailla, niin silloin on kansa itse valinnut tiensä, joten siihen on vaikea saada muutosta, että täytyisi tapahtua täydellinen kansan herätys, että asiat parantuisivat piiruakaan, sillä kansahan on valinnut itse oman tiensä !

No, kun en ole selvännäkijä tai semmoinen, joka tietää kertomattakin asioiden oikean totuuden, niin olen sen takia joutunut vain pähkäilemään nuo edellä mainitut vaihtoehdot esiin, että muita vaihtoehtoja ei ole tullut mieleen.
Ja, kumpi vaihtoehto sitten pitäneekin paikkansa, niin kansa kyllä joutuu kaiken kestämään oli se hyvää taikka pahaa, että tälläistä tämä elämä nyt täällä on, ja kuka tietää miten se on jatkossa ?
Pelkkä isko ei riitä vaan tekoja on myös tehtävä !
Vieras

#33 Ovatkohan vain fariseuksia nuo päättävissä asemissa olevat kristityt ?

30.09.2010 09:22

Tämä tämän adressin tekijä kertoi seuraavaa :

JOKAINEN ÄÄNESTÄJÄ ÄÄNESTÄMÄLLÄ EDUSTAJAANSA HYVÄKSYY KANSANEDUSTAJAN TYÖSUHTEEN EDUT. MIETI SIIS KETÄ ÄÄNESTÄT.


Niin, jos jättää äänestämättä, niin silloinhan ei hyväksy näitä kansanedustajien työsuhteiden etuja !


ELI, JÄTTÄKÄÄMME ÄÄNESTÄMÄTTÄ NÄITÄ RÖYHKEITÄ OMIEN ETUJENSA AJAJIA, ETTÄ VOIKO ÄÄNESTÄÄ ÄÄNESTÄMÄTTÄ HEITÄ ? ! ! !


Itse en ole äänestänyt juuri lainkaan elämäni aikana, ja en edes muista ketä olen äänestänyt viime presidentin vaaleissa, mutta ei se ollut ainakaan Halonen, että sen tiedän, kun en nais presidenttiä äänestäisi, jos jotain ehdokasta olisi pakko äänestää.

Kansanedustajien tulisi elää SÄÄLLISESTI, kuten presidentti kansalaisiaan neuvoi joskus muinoin.

Kuten pitäisi kaikkien suurta palkkaa nauttivienkin !, että palkanpudotus olisi sopiva tapa ryhtyä elämään säällisesti köyhät kansalaiset huomioonottaen kuten Raamatussa kehoitetaan kaikkia tekemään, jotka ovat vastuussa kansan voinnista.
Pelkkä usko ei riitä vaan tekoja on myös tehtävä !
Vieras

#34 Edelliseen korjausta,

30.09.2010 09:25



Usko se on eikä isko.
äänestämättä voit vaikuttaa
Vieras

#35 Re: Liikaa Liksaa

09.11.2010 13:39

#18: Kyllästynyt valheisiin! - Liikaa Liksaa

tuskin noi protestiäänetkään kauas kantaa.  mut tavallaanhan se persujen kohalla menee niin et jos ei lupaa mitään, niin ei niitä lupauksia voi kustakkaan.  samaa paskaa saman liksan peräs eri lipun alla.