Kevyen liikenteen väylä Kylmälään!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kevyen liikenteen väylä Kylmälään!.

Vieras

27.09.2012 09:25

Tässä on selvästi sanottu, että ei haluta lisää hevosia Kylmälään. Kylmälässä on paljon ratsastajia, ehkä liikaakin, ja maanomistajat ovat sulkeneet teitä ja polkuja ratsastukselta metsien ja teiden väärinkäytön vuoksi. Käytöstavat ja kunnioitus pitäisi löytyä molemmin puolin, kyllä sopu sijaa antaa.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

26.12.2012 10:30

Pyry

#3 Yksi asia kerrallaan

06.03.2013 19:17

Jos tämä adressi olisi pysynyt ydinasiassa, eli kävelytien tarpeellisiudessa niin olisin allekirjoittanut. Nyt kuitenkin rönsyillään joka suuntaan, enkä itse ole valmis allekirjoittamaan adrressia näiltä muilta osin jotka ei pääasiaan liity mitenkään

Vieras

22.03.2013 12:08

engineering scematicks..
Pilvi

#5 Re: Yksi asia kerrallaan

09.04.2013 11:45

#3: Pyry - Yksi asia kerrallaan

Uuden kaavan mukaan on Kylmälästä tulossa hevoskylä ja kaavaan on laitettu hevosreitit, niin tässä on nyt ehdotettu perusteluin ENSISIJAISESTI kevyenliikenteenväylää.

Heparintieltä

#6 Voi luoja teitä...

23.07.2014 18:49

Siis tämähän on jo ihan naurettavaa ja joku vihaa hevosihmisiä selvästi. Miksi me tarvittaisiin mitään kevyeen liikenteen väylää kun ei evitskogintielläkään pahemmin ole kuin jontten kohdalla.
Jos joku on täällä asunut hetkenkään kauemmin niin muistanee että tiellä on ollut joskus enemmän tilaa, siihen tarvitaan vaan piennar joka siinä on aiemmin ollutkin. Jos se tie on niin kuolettavan murhaavan vaarallinen niin miksi ei ole onnettomuutta ollut?
BTW en ole mikään hevostelija itsekkään. Palmun tallin asioita voisi sen sijaan tarkastella vähän paremmin, eli missä he oikein käyvät "yöratsastuksilla".
Ja ihan tiedoksi, heparintiellä saa ajaa vaan jos siitä maksaa.
PP

#7 Huhhuh

13.08.2018 17:41

Kiinnostuin otsikosta, mutta itse tekstin luettuani jätän kyllä allekirjoittamatta. En ole tallinpitäjä enkä asiakas. Täällä asuvana en ole kohtuutonta haittaa hevoskuljetuksista kokenut ja sovussa ja toisia huomioon ottaen on sopivassa paikassa ohikin päästy. Lujaa ajavat rekat ja aikatauluista riippuvainen bussiliikenne kapealla tiellä pelottaa enemmän eli vähintään leveämpää pengertä kyllä kaipaisin. Ne kohtuuttoman lujaa ajavat henkilöautot ovat minusta kyllä olleet ihan paikallisia ja muutama automerkkikin on selkeästi pistänyt silmään. Hevostalous varmaan parhaiten säilyttäisi Kylmälän maaseutumaisen luonteen ja maiseman.