Kyselyt / Pitäisikö kannabis laillistaa? / Kommentit


Vieras

#126

02.06.2016 11:53

Ihmiset pelkää että jengi rupeaa sekoilee raivohulluna. Piristeet eri asia,itse tulin tosi rennoksi ja huvittuneeksi,toki ei iskenyt mitään psykoosia päälle.Psykoosiin voi myös nitkahtaa valtahuumeestamme alkoholista.

Vieras

#127

16.08.2016 15:56

Kannabis on luonnon lääke jota käytetään jo vapaasti huvi ja lääkekäyttöön Amerikassa, samoin suomessa kannabis on lääkekäytössä marjiuona tulee laillistaa koska se on parempi kuin alkoholi ja valtio saisi Amerikan tapaan verot suomessa !

Vieras

#128

19.08.2016 18:05

Kannabis tullaan laillistamaan jokatapauksessa. Suomen kannattaa laillistaa ennen Viroa tai kaljaralli vain pahenee.

Vieras

#129

28.08.2016 20:31

Se johtaisi vähitellen yhä vahvempien huumeiden laillistamiseen. Alkoholistakin on ihan tarpeeksi ongelmia.
A-luokan ganjalainen

#130 Re:

17.10.2016 11:22

#42: -  

 Mitä ihmettä söpötät? Kaikki kasvit ovat jalostuneet, ihmisen ja luontoäidin toimesta. Ihan sitä vahvaa Bedrocania on se lääkekannabis, joka on vahvuudeltaan ihan samaa luokkaa kuin esim coffeeshopeissa myytävät lajikkeet...

 


Voisi SUomikin jo siirtyä moderniin aikaan (tai sitten takaisin sadan vuoden takaiseen, jolloin mm. kannabis Suomessakin oli ihan vielä normi juttu...)

 

Kuituominaisuudetkin on ihan mahtavat, joten kukat muuhun hyötykäyttöön ja kuidut thc- ja muiden vaikuttavien aineiden erottelujen jälkeen kuitutuotantoon.

 

Olkaa hiljaa muut, jotka ette tunnu asiasta mitään tietävän.

Olen ylemmän korkesakoulututkinnon suorittanut, verorahoja hyvin tienaava, HYVÄ KANSALAINEN, mutta ganjalainen :) myös, eli poltan päivittäin pilveä (vasta illasta, jos olen töissä).

 

Pitäkää se kiellossa, aivan sama, mutta tällä tavoin toimimalla syrjäyttämisen kierre vaan syvenee täällä Suomen maassa. On tuhansia esimerkkejä, kuinka laki on pilannut elämiä.


Vieras

#131 Re:

26.11.2016 05:10

#22: - 

Metamfetamiini ja kokaiini ovat niitä pahuuden portteja. Kannabis on varsin harmiton ja lisäksi hyvin lääkinnällinen ja hengellinen päihde.


Vieras

#132

09.12.2016 14:23

Päihteet on pahasta.. ei tarvii mennä ku hautuumaalle kattomaan edesmenneitä kavereita

Vieras

#133

14.12.2016 17:28

Se kuka kannattaa kieltolakia kannattaa Rikollisjärjestöjä! Huumediileei ei kysy alaikäiseltä lapseltasi papereita ja mieluiten myy vielä piriä joukkoon velaksi, että saadaan riippuvainen asiakaskunta. Alkon myyjä kysyy paperit eikä tuputa ylimääräistä roskaa joukkoon!

Vieras

#134

29.12.2016 21:31

tämän takia demokratia on huono vaikutusmuoto kun tyhmät äänestää koulutettuja lääkäreitä ja tutkijoita vastaan :D
kannabis lailliseksi

Vieras

#135

15.01.2017 12:06

Kannabis lailliseksi tai edes muutaman getsin hallussapito lailliseksi, terveellisempi vaihtoehto Suomen päihdepolitiikkalle.

Vieras

#136

28.02.2017 05:04

Lääkekannbiksessa ei ole huumavia ainesosia

Vieras

#137

01.03.2017 12:18

ainakin lääke käyttöön jäisi masennus yms lääkkeet pois.
Ex slave of Finland

#138 Re:Varokaa lääkekannabikseen on nykyään ruiskutettu jotain outoja kemikaaleja.Lääkeen valmistajat!!

20.03.2017 19:44

Vastuuseen...

 

 


Vieras

#139

22.03.2017 11:05

Kannabis on turruttava päihde.

Vieras

#140 Re: Re: Re: Omakohtainen kokemus vai?

02.04.2017 07:59

#38: - Re: Re: Omakohtainen kokemus vai? 

 Siksi että muutamalla on päihde riippuvuus, pitääkö kaikilta kieltää? Suomi on maa jossa kollekiitvinen rangaistus kukoistaa muutaman idiootin takia! Itse käytän cannabista ehkä kerran vuodess enkä huomaa vaikutuksia. Kieltäkää kaikki mikä vaan on kivaa! Alkohooli,tupakka,etc.


Vieras

#141 Re: Re: Re: Omakohtainen kokemus vai?

02.04.2017 08:08

#38: - Re: Re: Omakohtainen kokemus vai? 

 siksi että on muutama heikko joka ei osaa hillitä itseään, pitääkö kieltää kaikilta muilta hauskanpito?

Dick

#142 Re: Re:Varokaa lääkekannabikseen on nykyään ruiskutettu jotain outoja kemikaaleja.Lääkeen valmistaja

02.04.2017 08:19

#138: Ex slave of Finland - Re:Varokaa lääkekannabikseen on nykyään ruiskutettu jotain outoja kemikaaleja.Lääkeen valmistajat!!  

Kannabis lailliseksi! Valtio tarvitsee verotuloja!  Tyhmä holhous valtio tämä Suami!


Vieras

#143

04.04.2017 23:06

Kannabis tulisi laillistaa, usealla ihmisellä on sellainen kuva että kannabiksen käyttäjät siirtyvät oikeisiin/vahvoihin huumeisiin, joka tulee siitä että useat "diilerit" myyvät muitakin huumeita, joten niitä on helpompi saada samalta "jäbältä" joka sitä pilveäkin myy.
Puhtaita lääkeruiskuja jaetaan ilmaiseksi, mutta samat henkilöt jotka niitä hakevat olisivat paljon tyytyväisempiä kun saisivat esim kerran päivässä ilmaisen kannabis sätkän.
Kannabis on yleisin huume suomessa, useat työssäkäyvät, työttämät ja opiskelijatkin käyttävät sitä. ja kiinni jäädesää heiltä saattaa mennä työ, työn saanti vaikeutuu ja opiskelupaikka on uhattuna.
Jos pilven hinta pysyisi samoissa lukemissa kuin se on nyt kadulla, mutta laillisena kaupasta saatuna, niin poliiseilla olisi paljon paremmat mahdollisuudet saada kiinni niitä jotka niitä oikeita huumeita myyvät.
Oletetaan, että joka kymmenes pilven polttaja saisi skitsofrenian, ja joka tuhannes maahanmuuttaja olisi itsemurha pommittaja. niin miksi suomen kannabiksen vastustajat haluavat mahdollisia terroristejä ? Kannabis ei ole koskaan tappanut suorasti ketään, mutta maahanmuuttajat ovat.
Alkoholin vaaroista kuulee ja niitä näkee jatkuvasti, mutta alkoholin vastustajia ei ole läheskään yhtä monta kuin pilven vastustajia.
Jos kannabis on laitonta vielä 2025, nykyiset pien rikolliset kasvavat suuremmiksi ja vahvemmiksi, poliisi alkaa toden teolla ratkomaan huume ongelmia... Jolloin alkaa tapahtua mitä meksikon kartellit ja poliisit saavat meksikossa aikaan, turhia uhreja.
Noitia jahdattiin muutama sataa vuotta, kunnes tajuttiin että ovat taruolentoja (hope so).
Kaikki muut paitsi hetero seksuaalit olivat/ovat vihattuja pitkään.
Itse olen polttanut pilveä 7luokalta asti (nykyisin 20vuotias työssäkäyvä nuori mies) ja minua se on parantanut ihmisenä, Ja eihän se kaikilla samalla tavalla toimi, itse en juo alkoholia koska siitä tulee pää kipeäksi, jos kannabis olisi laillista, ei tulisi uusia käyttäjiä kovin paljoa, vaan kaapeista tulisi ulos ne normi jannut mitä useat eivät edes näe.

kukaan älä-ikäinen ei polta tupakkaa sen takia että saisi siitä hassun olon, vaan sen takia että se tekee kaveri porukassa "kovemmaksi" usein. Laillisena ja yhtä normina kuin tupakkakin, kannabiksen käyttäjät eivät olisi enään "gangstereita"

Kannabis sekoittaa pään, on usean syy miksi ei tulisi laillistaa, väite kertoo paljon siitä kuinka kieltävän henkilön mielestä kaikella on tarkoitus sekoittaa pää, sama ihminen on todennäköisesti sitä mieltä että aseet ampuvat ihmisiä.

Kannabis riippuvuus, Itse huomasin että kun minulla ei ollut pilveä, kun sitä halusin polttaa. jäin asiaa ajattelemaan ja mietin mistä sitä saisi.
Kun minulla on pilveä, en välttämättä halua edes polttaa, koska voin polttaa huomenna tai vaikka ensiviikkona.

Kannabiksesta pystyy valmistamaan yli 50tuhatta eri asiaa, ja niistä vain muutama on "huume tarkoituksiin"

"Olen nähnyt muutaman nuoren elämän menevän päin helvettiä kannabiksen takia, joten ei pitäisi laillistaa."
Tuo on täysin totta, mutta koska kannabiksen käyttä on rikollista toimintaa, jota pyörittävät rikolliset. Niin nuoret joutuvat todella helposti huonoihin piireihin. Ja jos nuori ei itse tiedosta mikä on oikein ja väärin, niin silloin kannabis ei ole syypää.

Siinä missä minulle olisi tärkeää saada kannabis lailliseksi, voi jollekkin olla täkeää saada olla homo, Joku haluaa olla lentäjä, lääkäri, poliisi...
On jopa henkilöitä jotka haluvat harrastaa hengen vaarallisia lajeja.
MInä haluan tulla töistä kotiin ja ennen nukkumaan menoa polttaa sätkän tuntematta itseäni rikolliseksi, haluan pystyä ajamaan poliisi auton edessä ilman huolta että pysäyttävät minut ja haistavat taskussani olevan kannabis sätkän.
Minä olen kannabiksen polttaja, ja haluan että minut myös sellaisena hyväksytään sosiaalisessa elämässä.

Vieras

#144

13.04.2017 08:02

 Kyllä. Kannabiksella on monia lääkinnällisiä hyötyjä, joten hyvä vaan jos voisi korvata joitain reseptilääkkeitä, joilla on monia huonoja sivuvaikutuksia ja nekin muuten aiheuttaa riippuvuutta. Kannabikseen ei synny riippuvuutta yhtä helposti kun vaikka alkoholiin, ja yliannostusta melkeempä mahdotonta saada. Rikollisuus vähenee ja käyttö ois valtion eikä katudiilereitten käsissä.. ja valtiolle verotuloja. Ja ootteko muuten koskaan nähny pilvenpössyttelijöitä nakkikiskan jonossa vetämässä toisiaan turpaan? ette niin, alkoholi se väkivaltaseks tekee ja aiheuttaa paljon enemmän harmia. En nää mitään ongelmaa miks ei vois laillistaa.


Vieras

#145

20.05.2017 10:16

Huumehörhöjä on jo liikaakin. Jos kabbabis sallitaan sallitaan jollakin aikavälillä taas jokin muukin huume. Kun kannabis sallitaan tulee taasen lisää kustannuksia. Kaiken kaikkiaan salliminen on suuri terveydellinen ja taloudewllinen riski.

Vieras

#146

28.06.2017 07:33

Kyllä pitäisi, moneen sairauteen toimiva lääke ilman haitallisia sivuvaikutuksia

Vieras

#147 Re:

28.06.2017 07:36

#1: -  

 kyllä


Vieras

#148 Re: vaara

28.06.2017 07:37

#47: kukkahattutäti - vaara 

 Toivon tän olevan sarkasmia


Vieras

#149 Re:

28.06.2017 07:52

#21: -  

 Hassua jos ei se oo lääke kun ne sitä apteekissa myy. 

rami

#150 Re: Re: vaara

28.06.2017 08:04

#148: - Re: vaara 

 Kukaan ei ole koskaan kuollut cannabikseen jos ei ole ollut allergiaa