Rovaniemen kehityksen palvelusopimuksen hylkääminen

Vieras

26.01.2014 12:27

Tähän olisi pitänyt kunnalla kysyä ensin yrittäjiltä kokemuksia, onko tämä hyvä Ranuan yrittäjille vai ei. Oma elinkeinosihteeri olisi paljon järkevämpi, Hän hankkisi yrittäjiä Ranualle ja auttaisi paikallisia. Nykyinen systeemi EI auta paikallisia pienyrittäjoä lainkaan.
ammattilainen

#2 Konkretiaa

28.01.2014 05:51

Sillä rahasummalla jonka Ranuan kunta laittaa tähän sopimukseen (134000€), kunta saisi todella kovalla ammattitaidolla varustetun yritysasiamiehen ja sen lisäksi muuta monipuolista asiantuntemusta haluamastaan asiasta. Nyt laaditusta, ja kaikista aikaisemmista, puuttuu kaikki ne argumentit joilla palvelun ostaja voisi tarkastella sopimuksessa esille tuotuja asioiden toteutumista. Sanalla sanoen, onnittelen Rovaniemen kehitystä. Todella paljon rahaa tulossa vähällä vaivalla.

Vieras

06.02.2014 11:50

Jos katsotaan aikaa taksepäin sen verran kun rovaniemeläiset on hoitanut ranuan elinkeinotyötä:mitä on saatu aikaan? Miten ranuan asukasmäärä, verotulot, yksityiset uusinvestoinnit.Ne on mittareita jolla mitataan elinkeinotyön onnistumista.