Alexander Rybak & Frikar sallitulle keikalle Ouluun

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Alexander Rybak & Frikar sallitulle keikalle Ouluun.

Veijo Veijola
Veijomaa

#1

26.12.2009 15:47

Kumpikohan on nuarettavampi, adressi vai tekijän sähköposti osoite. Jos Rybak kiinnostaa mene katsomaan johonkin missä hän valmiiksi pelleilee
Sara Lehtonen
Adressin tekijä

#2 tutum

26.12.2009 19:10

Ensinnäkin sähköposti ei ole tekijän oma sähköpostiosoite, tekijä ei ole kiinnostunut jakelemaan msn-osoitettaan täällä kaikille suomen Veikoille (: osoite on ihan hatusta vetäisty jonka loin ihan tätä varten välittämättä sen nimestä mutta ei minua haittaa jos sain sen avulla rekattuu ja tehtyä tän adressin (: eikä adressissa sinäänsä ole mielestäni paljoakaan vikaa jos vertaa joihinkin adresseihin.
Ja näin jos vastaisin viimeiseen lauseeseen vielä, kyllä Rybak kiinnostaa ja kyllä aika monia muitakin kiinnostaa ketkä ei asu Eteläsuomessa ni nähä herra. Ja jos se on tulos Saarijärvelle ja Tuuriin, ni miksi ei Ouluun ?
Julia Haavikko
Kylmäkoski

#3 ..

27.12.2009 00:17

Mä asustelen täällä Länsi-Suomessa, enkä hyödy mitään itse tästä adressin allekirjoittamisesta, mutta teidän pohjosessa asuvien vuoks kirjotin nimeni sinne.. (: Koska se Saarijärvelle on tulossa? : -O
Sara Lehtonen
Adressin tekijä

#4 ,,,

27.12.2009 01:54

ei varmaankaan oo vielä varmaa et edes tulee Saarijärvelle, mutta Alexander on erittäin kiinnostunut tulemaan ja sillai mut ei oo 100 % varmaa. Tapahtuma joku semmoi koko perheen musiikkitapahtuma omien tietojeni mukaan :D

Ja kiitos kun allekirjotit! (: