Lampureiden adressi

oikeuksia on lampureillakin

/ #23 Maksut jäihin ja/tai takaisinperintään?

25.03.2013 17:40

Taisi muuten tulla tuo MTK:n jäsenmaksulappukin juuri ja eräpäivä tuossa piakkoin. Sitä voipi itse kukin miettiä sen maksamisen aiheellisuutta tässä tilanteessa. Kiinnostavaahan olisi kuulla tarkemminkin myös tuon weblammas-projektin maksajista, kenen rahoilla ja millaisilla osuuksilla sitä on rahoitettu, onko ollut tarpeen kilpailuttaa tuon pakollisen ohjelman kuvio ja onko kilpailutettu mitään ylipäätään, sillä jos on jo olemassa ilmainen toimiva samansisältöinen ohjema niin oudolta kuulostaa, että yksi toimimaton määrätään ainoaksi ja autuaaksi tekeväksi. Jos julkisia varoja on käytetty projektiin, niin paperit ovat julkisia ja niistä pitäisi näkyä seurantaraportteja sun muita mielenkiintoisia tietoja, kuten miten rahoittajat ovat suhtautuneet ohjelman toimimattomuuteen vai onko asiasta edes raportoitu rahoittajia? Maksavatko lampurit noilla maksuillaan jotain jonkun hankkeen osiota? Mihin lampurit ovat sitoutuneet maksaessaan tähänastisia maksujaan? Kannattaa katsoa sopimuspapereistaan näitä seikkoja. Takaisinperintäähän voisi varmaan harjoittaa myös näin lampurille päin?