Ajohidasteita Simunaan

/ #9 Re: Re: En allekirjoita

18.02.2011 10:23

#7: Vieras - Re: En allekirjoita

Surullista lukea joitain kommennetteja...Adressin laatija on erittäin hyvällä asialla ja minä ainakin seison allekirjoitukseni takana 100 % Ihmettelen niitä autoilijoita, jotka kaahaavat ko. tiellä niin, että saa pelätä lapsensa hengen puolesta! Tottakai me opetamme, minä ainakin, lapsiemme kulkemaan liikenteessä oikein ja turvallisesti, mutta kukaan ei mahda mitään, jos aikuiset eivät osaa ajaa autoillaan niin, etteivät aiheuta omalla toiminnallaan vaaratilanteita!!! Kyrkösjärven tiellä on lisäksi kaksi ikävää mutkaa, joiden taakse ei näe ja jos auto kaahaa liian lujaa mutkassa, ei ehdi jarruttaa ajoissa, jos lapsi on tietä ylittämässä!!! Luulisi näillä autoilijoilla, jotka ylinopeutta ja laput silmillä ko. tiellä ajelevat, olevan omiakin lapsia?? Mitä ajattelette, kun ette välitä? Miettikää, jos kyseessä olisi oma lapsenne! Toivottavasti tämä adressi tavoittaa mahdollisimman monta Simunan alueella asuvaa autoilijaa ja saisi heidät todella miettimään omaa ajonopeuttaan ja käytöstään liikenteessä!