Kalevan lastentalon puolesta

Vieras

/ #5

22.05.2013 09:45

Kalevan lastentarha ei saa jäädä pois. Nimittäin tällä alueella on paljon lapsiperheitä ja tulee olemaan ja mikä olisikaan parempi ja idyllisempi paikka kuin Saukonpuiston vieressä, john lapsia voi viedä luistelemaan, pelaamaan peläjä, jolloin myös lapset oppivat liikkumaan ja mahdollisesti innostuvat siitä. Nythän lasten keskipaino on noussut ja varmaan osasyy siihen on että tarha ton sijjoitettu isojen teiden varteen jolloin lapsia ei helposti viedä muualla leikkimään.

Toinen syy on, että tarha on hyvin aidattu ja sen edessä oleva tie loppuu tarhan päätyyn. Eli vanhemmat pääsevät helposti lastensa luo mutta vaarallista tie liikennettä on harvoin.
Tarhan lähellä on myös Kaupin metsä johon lapset voivat mennä tutustumaan tai marjastaam, kun vetäjät niin haluavat, mutta summa summarun tämä tarha on yksi turvallisimmista ja sen ympäristö on erittäin eläväinen lapsille. Täytyy huomioida että tarhan piha on yllättävän iso ja plussaa siinä on että pihan sisäpuolella on ylämäki, jolloin lapsia voidaan viihdyttää eri tavoin.
Älkää lopettaka Kalevan lastentarhan toimintaa.
Kiitos