Roihuvuoren ala-asteen peruskorjaus

"Turvatkaa tulevaisuus pala kerrallaan"
Vieras

/ #3

06.04.2011 13:13

Olan kohauttajille tiedoksi, että nyt ei puhuta pelkästään esteettisestä viasta, vaan koulurakennuksesta, joka voi aiheuttaa ja tulee aiheuttamaan pysyviä ja elinikäistä hoitoa vaativia hengityselinsairauksia lapsille ja opettajille. Tiedän mistä puhun, olen ollut koko elämäni työssäni tekemisissä kosteusvaurioisten rakennusten kanssa ja lapsuuden kotini homeisuuden ansiosta sairastan jatkuvaa lääkitystä vaativaa hengityselinsairautta, joka rajoittaa paljon elämääni, varsinkin työmahdollisuuksiani.
Sinun lapsellasi on todennäköisesti myös sairas tulevaisuus, jos kaupunki pakoilee vastuutaan ja siksi kaupunkilaiset joutuvat työskentelemään ja opiskelemaan myrkyllisessä ympäristössä.
Kaupunki tosin saattaakin haluta koulun purkamista, koska Roihuvuoren ala-aste sijaitsee Roihuvuoren huipulla, josta on hienot näkymät ja siihen varmaan kaavaillaan tilalle kalliita omistusasuntoja.
Lapset sitten halutaan kaikessa hiljaisuudessa työntää toisiin kouluihin kasvattamaan luokkakokoja ja näin heikentämään heidän oppimismahdollisuuksiaan. Eikö niin Jussi Pajunen & Kokoomus OY ?