Huumeet lailliseksi ja verolle

20v ja elämä maistuu

/ #5

06.12.2013 06:41

nykynuoret on selvästikkin järkevämpiä tässä asiassa kuin esim. 70luvulla syntyneet. heti jos on jostain hatsia vahvemmasta aineesta kyse niin heti on NARKKARI ja luuseri... varmasti internetin tulo vaikuttaa siihen, koska netistä saa oikeaa tietoa päihteisiin liittyen, ja eihän nyt sanotaan vaikka 70-luvun lapsilla nettiä ollut ja se "huumevalistus" mitä sillon saivat oli just sitä ittensä kuorimis pelottelua koulussa poliiseilta.
huumeitten laittomuus on poliittinen bisnes. jos yhteiskunta haluais ehkäistä päihteistä koituvia haittoja, niin kieltäisivät ainakin väkevän alkoholin, joka on vahvimpia päihteitä, porukka menee helvetin sekaisin, tappaa ja hakkaa toisiaan, ja rappiouttaa nopeaa. on paljo turvallisempia päihteitä, sanotaan nyt esimerkki kannabis ja opiaatit kunhan ei liian vahvoiksi mene (opiaatit siis). suomen pitäis ottaa mallia niistä eu maista joissa on vapaampi päihdepolitiikka. just tämmöset kuten tää "ex-tissuttaja5" ei tiedä huumeista, luulee et joka hUUmeesta menee 10x enemmän sekasi ku viinasta, eiei. tietyt päihteet antaa vitusti parempia fiiliksiä kuin joku känni. näitten pitäs itse kokeilla ja unohtaa ne valtavirtamedian puheet, sitten voi muodostaa oman mielipiteen. ja ihmisellä todellakin on vapaus omaan kehoonsa. ajatelkaa itse, teitä on kusetettu!

t: mukava ottaa subuvedot kun herää, nyt nukkumaan. hyvää viikonloppua! :)