Maahanmuuttajilta sosiaalituet pois

Jokioinen

/ #10 Juuri näin!

05.04.2008 01:07

Mielipiteeni on, että kaikki maahanmuuttajat täytyy tarkistaa syntyperänsä mukaan ja arvioida heidän etninen taustansa tarkasti(tarkoitan tällä lähinnä uskontoja, jotka eivät salli muita uskontoja heidän alueellaan), jolloin voitaisiin myöntää väliaikainen oleskelulupa kyseiselle henkilölle. Tarkastusaika saisi olla korkeintaan 2- viikkoa, jos ei tänä aikana saada selville kulkijan taustaa hänet tulee ohjata sinne mistä on tullutkin, oli kyseessä EU- maa tahi EU:n ulkoinen maa. En halua elättää tänne tulevia "kerjäläisiä", kun on omiakin elätettäviä jo syntynyt 3kpl:ää. Veroja olen maksanut sillä uskolla että joskus nauttisin niistä omalla eläkkeellä( jos edes sitä päivää nään) ja lapseni saisi hyvän koulutuksen ja ihmisarvoisen elämän itselleen, sekä heistä tulisi yhtä hyviä veronmaksajia kuin meidän ja kaikki aikaisemmat ikäluokat on olleet, jolloin turvattaisiin meidänkin eläke - edut. Koko EU on silkkaa puppua ja meidän Suomalaisten itsenäisyys mennyttä koko EU:n myötä. Mitä minunkin ukkini tai vaarini ajattelisi tuolla sankari kummussa miettivän, kun näkee lastensa ja lastenlastensa myyvän heidän verellään kuitatun Isänmaan koko euroopan ryöstettäväksi ja on kiva maksaa muiden maiden verotaakkaa heidän ottaessaan kiintiöpakolaisia tuosta noin vain. Muistelin, että joskus -90 luvun alussa tai alkupuolella olisi yksi tulokas maksanut valtiolle n.200000 markkaa, jolloin minun mieleni kääntyi negatiiviseksi. Siihen aikaan ei tavallinen "duunari" hankkinut sellaisia summia edes bruttona. Sitten näille muuttajille hommattiin asunnot ja polkupyöristä vaatteisiin kaikki "vermeet" näistä valtion varoista, siis minun maksamistani veroista. Voin sanoa, että sapettaa tällainen. Itse olen tehnyt töitä 12 vuotiaasta lähtien (vappulehtiä myyden, partiolais tominnan kartutukseen myyntityötä yms), josta sain tuloja jos halusin ostaa jotain kivaa (karamelliä) itselleni, kun ei ole ollut vanhemmiltani saatua rahaa. Olen siitä asti ajatellut,kuten vanhempani on opettaneet, että työtä pitää tehdä, jos meinaa leipää syödä, enkä usko kenenkään tätä uskomusta horjuttavan.