Mika Myllylän muistolle!

Vieras

/ #10

10.07.2011 09:50

Mika tämä on muistokirjoitukseni Sinulle joka olet ollut Suomen kansan kultapoika. Olet aivan huikaisevalla menestykselläsi ruokkinut menestysnälkäistä urheilukansaa, joka vaati Sinulta aina vain lisää. Teit virheen. Sait siitä tuomion. jonka kärsit. Mutta se ei riittänyt. Osa Suomen kansaa, moraalliton roskalehdistö ja eräs kaupallien tv-kanva antoivat Sinulle elinkautisen, joka vielä muuttui "hovissa" kuolemantuomioksi. Surukseni sain 5.7.2011 tiedon että nyt he saivat mitä halusivatkin. Siirryit ajasta ikuisuuteen. Uhrasit elämäsi urheilun alttarille kokonaan. Se on liikaa vaadittu yhdeltä ihmiseltä. Olen murheen murtama kun ajattelen Sinun läheisiäsi, lapsiasi ja vanhempiasi. Heidän surunsa on suunnaton. Olen itse joutunut kohtaamaan kuoleman. Tiedän miltä tuntuu menettää läheinen ihminen. Olen menettänyt neljä. Uskon, että nyt Sinulla asiat ovat hyvin. ei ole kiire minnekään. Taistelusi on päättynyt - liian aikaisin. Tervanevan kaihoisa tuoksu ei enää kutsu Sinua. eivätkä paparazit ole Sinua jahtaamassa joka paikassa. Sinun muistosi elää ikuisesti, se ei kuole ikinä. Mika lepää rauhassa Jeesuksesi kanssa Taivaassa. Kunnoitan Sinua suunnattomasti, ikuisesti.