RAY:n pelikoneet kieltoon

Ano Nyymi
Porvoo

/ #5

08.02.2009 18:15

Vai suunniteltu häviämään? Itse olen huvikseni parilla eurolla aloittanut ja sain kaksi kymppiä pienellä pelaamisella, eli ei häviämään ole suunniteltu. Ja nyt haukut väärää puuta. Siis Rayn peliautomaateissa on k15- ikä ja sen valvominen on tilan omistajan vastuulla.

"Isoin osa pelaajista koostuu kuitenkin eläkeläisistä jotka pelaavat eläkkeensä pois"
-Siis mitä helvettiä? (anteeksi jos kiroilin) mutta siis en ole ketään vanhusta nähnyt joka olisi varojansa tuhlannut näihin koneisiin. Välillä parilla eurolla kokeilevat. Ja tämähän ei adressin aloittajalle edes kuulu.

Adressin kieliasu kuntoon. Ei ole kovin vakuuttavaa, kun jokainen lause on yhdessä. Vähentää uskottavuutta.

"Todellista hyötyä ei koneista ole koska rahat jotka RAY "lahjoittaa" voidaan hyvin kerätä muualtakin "

-Kyllä se ray lahjoittaa, ei "lahjoita" Ihan menevät tulot oikeeseen osoitteeseen ja miten odotit järjestettävän sen, että nämä otettaisiin kansanedustajien palkoista. Kerros mulla miten aattelit tehdä niin, että kansanedustajat rahansa tukeen syytävät.

"Hei , mielestäni tarpeeksi pitkään olemme nähneet pelikoneita romuttamassa yhteiskuntaamme"

-Perusteles tuo sinun "romuttamisesi" Enpä ole ketään nähnyt, joka olisi hedelmäpelin jälkeen istunut kadulla ja pyytänyt almuja. Rayhan juuri auttaa niitä köyhiä ja Ray tekee hyväntekeväisyyttä, joten tämä sinun "romuttaminen" on perustelematonta roskaa.

"Pelikoneet eivät kuulu "hyvinvointi" yhteiskunnan tarpeisiin ja ne tulee poistaa ."

-Sanos mulle mikä sitten on hyvinvointivaltio? Ihmiset pehmustetuissa huoneissa ja kaikki vähänkin vaarallinen kielletty? Tämäkö sinusta sitten olisi hyvinvointivaltio? Perusteles mulle sun näkemyksesi "Hyvinvointivaltiosta"