Vieras

/ #129

15.05.2016 13:48

Eihän me Jumalan luomaa järjestystä voida muuttaa! Mies ja nainen ovat se perus ja pohja koko elämälle! En mollaa homoja enkä lesboja ja eri muita vähemmistöilmiöitä, mutta hekin jokainen ovat syntyneet äidistä ja isästä. Maailma sitten joko ohjaa käyttäytymistä ja muuttaa sukupuolista käytöstä, mutta edelleenkään ei nainen ilman miestä eikä mies ilman naista ole kykenevä jatkamaan sukua. Onhan se keinohedelmöityskin olemassa ja se osaltaan mahdollistaa näiden "uusperheiden" muodostumisen. Aina ja ikuisesti kuitenkin jokainen lapsi kaipaa isää ja äitiä. Vaikka lesbosuhteissa toinen on "vaimo" ja toinen on "mies" niin sukupuoleltaan he molemmat ovat naisia eivätkä lapselle ole isän malleja. Aina tietenkin löytyy vähättelijöitä näiden joukosta, mutta kun tuo onneton sukupolvi kasvaa ja näkee toisilla perheillä isiä, tulee väistämättä vastaan joku päivä todella suuria ongelmia selvittää koko "soppa" lapselle ja nuorelle, jolla ei ole omaa isää. Korvikkeet ovat silloinkin korvikkeita! Sama pätee homojen adoptioihin, Ei heistä kumpikaan kelpaa äidin roolia hoitamaan koskaan. Joten kummassakin tapauksessa pää tulee vetäjän käteen ja SUURET, TODELLA SUURET ONGELMAT PULPAHTAVAT PINTAA KOKO MAASSA.