Tarja Halonen, älä puutu jääkiekkoon!

muukalainen

/ #3 Tarja huolestunut kaukalo väkivallasta

02.12.2011 12:23

Varmaan saattaapi hyvinkin olla huolestunut kaukaloväkivallasta.Sillä pelihän on perinteisestikin ollut paljolti sellaista,johon on liittynyt jatkuvat tappelut ja nahistelu.
Ei liene kuitenkaan millää tavoin hyödyllistä,eikä millääntavoin kiinnostavaa tavallista kansalaista ajatellen.
Tavallinen kansalainen kohtaa päivittäin tappeluita siviilielämässä,kaduilla ja pientareilla,asuinalueilla,asunnoissa,puhumattakaan kapakoista ja niiden läheisyydessä,työpaikoilla ilmapiiri on kireäksi tullut ja ahdistava,on kaikkialla pakolaiskeskuksia, maahanmuuttajia ja pakolaisia,niiden hykkäykset ovat kaikkia keinoja hyväksikäyttäen.Varsinkin naiset,ja nimenomaan suomalaiset naiset etunenässä puolustavat ja peittelevät,juonittelevat.Niinkuin yleensäkin kautta-aikain on puhuttu juoruakoista.
Nainen on tunnettu Aatamin ja Eeevan ajoista alkaen,kuinka se viekotteli ihmiskunnan synnintielle ja siitä kostona ihmisten on työtä tehtävä.