Kansanedustajille isommat korotukset!

Suomenkansa ei voi mitään!
Vieras

/ #6 palkankorotus

29.09.2010 16:49

Onko oikeasti pakko nostaa palkkoja? Missä on esim. lapsilisien korotukset. Arvoisat kansanedustajamme tosin nostavat myös lastensa kautta lapsilisiä.. miksi? eikö heillä todellakaan ole muutoin vara ostaa lapsilleen ruokaa ja vaatteita? Ei tietenkään.. niillä voi ostaa vaikka osakkeita johonkin... ymmärrän! Olen 4-vuotiaan pojan äiti ja kertaakaan neljän vuoden aikana ei ole nostettu lapsilisiä. Paremmat kengät maksaa n.30-70euroa ja siihen haalarit päälle.. No mut ei hätää onneksi käyn töissä ja syömme makaroonia:), mut entä ne jotka ei käy ja yksi lapsi...tai pahimmassa tapauksessa useampi ja yksinhuoltaja.. Näistä julkkis kansanedustajista voi päätellä, ettei sinne tarvitse edes aivoja joten mitä valittamaan.. eikun vaan tositv sarjaan ja sitten ehdokkaaksi.. tyhmä ei ole se joka pyytää vaan joka maksaa.. eli suomen valtio ja me suomalaiset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Miksi äänestetään samat huijarit aina!? itse olemme tiemme valinneet. Jos tajuaisimme, ettei nykyiset tee mitään äänestetään uusia? auttaako? ei, koska kuka noita palkkoja nauttii ei ajattele meitä pieni tuloisia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!