Suomi yksikieliseksi maaksi

L.Hartikka

/ #32 On hienoa osata ruotsia ja muita kieliä

30.10.2012 11:08

Hah eipä ole tämä naurettava adressi saanut paljoa kannatusta!
Itse olen perussuomalainen ja ajan suomalaisia aatteita ja suomen etua kannattavia asioita ja tämä ei ole sellainen tämä on naurettava typeryyden osoitus.

Tosin koulujärjestelmä tulisi nykyaikaistaan ja antaa oppilaiden tehdä itse päätös mitä haluaa lukea.

Suomi ja Englanti tulee olla pakollisia ja niiden lisäksi oppilaan tulisi valita Ruotsin, Venäjän väliltä vapaaehtoinen kieli.

Kaikki opiskelu on hyväksi.

Itse olen erittäin pettynyt kun en aikoinaan ottanut ruotsinkieltä tosissani ja nyt joudun opiskelemaan sitä yli 30 vuotiaana.

Kun osaa kieliä se avaa portteja monenlaisiin työuriin.

Itse muutin Ahvenanmaalle ja voin sanoa että täällä on kyllä hyvä osata ruotsi mutta myös Englannilla ja SUOMELLAKIN tulee ihan hyvin toimeen.

Suomen tulisi muutenkin tehdä lujemmin yhteistyötä juuri Ruotsin, Tanskan ja Norjan kanssa ja mahdollisesti perustaa todellinen pohjolanliitto.

Suomi ei tule tarvitsemaan Espanjaa, Kreikka ym eteläeuroopan riskimaita.

Suomen tulisi ottaa mallia ruotsista! MIettikää nyt Niillä on oma raha, ne panostavat omaan maanpuolustukseen, eivät alistu euroopankeskuspankkien valvontaan yms yms...

Toisin kuin Kataisen ja Urpilaisen johtama suomi on valmis myymään suomalaisuuden euroopalle ja valmis lähettämään meidän verorahat kreikkalaisille, espanialaisille pankeille!!


HERÄTKÄÄ NYT HYVÄT SUOMALAISET!!!