Pelastakaa MARTTA-PALSTA

Tulppaanimaasta

/ #10 Visiot ja arvot

08.12.2012 17:25

Mielestäni Marttaliiton visiot ja arvot ovat toteutuneet mitä parhaimmin juuri Keskustelupalstalla. Se on ollut korvaamaton tuki monella elämän alueella:
"Missiomme on kotien ja perheiden HYVINVOINNIN EDISTÄMINEN ja ARJEN HALLINTA.
Visiomme on, että Marttajärjestö on jäsenmäärältään kasvava ja ajassa elävä kotitalousneuvontajärjestö, joka edistää kotien ja perheiden toimivaa ja kestävää arkea. Järjestö on näkyvä vaikuttaja ja OSALLISTUU YHTEISKUNNALLISEEN KESKUSTELUUN.
Mottomme on: MARTOISSA ON ARJEN MAHDOLLISUUS.
Arvomme:
avoimuus
rohkeasti oma itsensä
valintoja kestävään arkeen
onnistumisen ja oppimisen iloa
TEHDÄÄN YHDESSÄ."
Lukekaa pettyneiden keskustelupalstalaisten kommentteja: Olemme saaneet toisiltamme paljon apua,niin käytännön kysymyksissä kuin henkisestikin, riippumatta siitä olemmeko "oikeita" marttoja vai emme. Keskustelupalstanne on ollut oikea näköalaikkuna suomalaisen naisen arkeen ja se on auttanut meitä ymmärtämään kanssasisariamme riippumatta omasta ammatti- tai sosiaalisesta taustasta.
Ulkomailla asuvana saan lisäksi palstalla harjoitella suomen kieltä ja opin nykykieltä, lähdin Suomesta vuonna 1965. Ja ennen kaikkea tutustua tämän vuosituhannen suomalaiseen elämään. Pyydän, säilyttääkää Keskustelupalsta!