Virkkalan kaukalo

Vieras

/ #2

25.01.2011 01:01

Itse pelailin piemempänä harva ja se ilta ks. kaukalossa. Kunnoltaan se oli silloin jo aika huonossa kunnossa,mutta niin olivat kaikki muutkin kaukalot. Töherryksiä yms oli siellä sun täällä,mutta se ei haitannut pelaamista laisinkaan. Kenttää jäädytettiin miten sattui,mutta siinä pystyi kuitenkin luistelemaan. Ainoa mikä Virkkalalaisilla on enää mahdollista niin pakata auto ja mennä muille kaukaloille tai jäähallille ilmaisvuoroille. Tosin nekin vuorot saattavat olla hyvin täynnä ja se kysyy vanhempien avustusta jaksaa pakata auto ja lähteä valvomaan/pelailemaan. Joillekin perheille se voi olla ylitsepääsemätöntä jos on esimerkiksi 1 auto ja sekin on isällä käytössä yövuorossa.
Kaukalo pitäisi saada takaisin ihan vaan nuorten junnujen takia joilla on innostusta lähteä pelaamaan ja liikkumaan ulos silloin kuin heille itselleen sopii.
Itse en valitettavasti pysty enää luistimia jalkaan tunkemaan jalan operoinnin takia,mutta kun pojalle kasvaa ikää,lähden enemmän kuin mielelläni opettamaan pojalle kikkoja ja muita niksejä miten itseään isompia viedään kaukalossa. :)