Virkkalan kaukalo

pappapeluri
Vieras

/ #6 pelit käyntiin myös ulkojäille..

28.01.2011 20:21

Suren suuresti päättäjien järjenkäyttöä,tämä on erittäin valitettavaa kun kaikki maksatetaan sillä ihmisryhmällä,jolla ei ole mitään sanansijaa näitä säästöpäätoksiä tehtäessä.Jääkiekko on erittäin hyvä ajanviete ulkoilmasta nauttiville ja kaikkia kaukaloita tarvitaan todella kipeästi,mitä turvallisuuteen tulee niin kiekon pelaaminen on turvallisempaa kaukalossa kuin vapaalla jäällä,toki erittäin huonokuntoinen kaukalo pitää kunnostaa turvalliseksi.
Luisteluvuoroja voidaan jakaa mailattomien ja mailallisten kesken sopivassa suhteessa myös ulkojäillä,se ei tule olemaan tämän asian ydinkysymyksiä.
Onkohan EU-määräyksillä jotain tekemistä koskien leikki-ym. muiden liikuntasuoritepaikkojen turvallisuusasioiden kanssa,päättäjä menee sieltä näissä asioissa missä aita on matalin lisättynä raha-asia ongelmalla.Mitähän se tulee maksamaan kun lapset ja nuoret turhautuessaan alkavat tekemään jotain muuta?
Pidetään kaukaloista kiinni kynsin hampain ja myös muista liikuntapaikoista,meille kaikillehan se loppulasku tulee kuitenkin.
Lisää kaukaloita koko Lohjan alueelle;tilaa on ja pelureita myös.