Opiskelijoiden Opintotukea nostettava

Kaikki joutuvat tulemaan toimeen omillaan

/ #14 Kasalaisten hyvinvointi

08.02.2013 10:44

Katainen on painottanut hyvinvointivaltion merkitystä.Täytyneen olla todella suuret tulot,ku rouva ja herra elelee eduskunnasta satojentuhansien vuosituloilla ja etuisuuksilla,jotka valtio kaikki kustantaa, muistamatta työnantajansa maksamia valtavia sosialikustannuksia,lomista puhumattakaan.Kuinka paljon yhdenkin perheen valtiolle aiheuneet kustannukset ovat esim. yhdessä vuodessa.
VIRKOJA ON TODELLA PALJON JA LISÄÄ PERUSTETAAN VALTION TUOTTAMATTOMAAN HALLINTOON JA PALVELUIHIN,KATSOMATTA SITÄ MITKÄ OVAT TODELLISUUDESSA TARPEELISIA JA VÄLTTÄMÄTTÖMIÄ.
TUOTTAVA KANSA SITÄ EI HYVÄKSY,ETTÄ HEIDÄN MAKSETTAVAKSEEN TYMÄTÄÄN KAIKKI.
Siitä on merkkejä,suuri työttömyys,köyhä väestö,sairaaloinen syrjäänvetäytynyt kansanosa,rikollisuus ja maahanmuutto pakolaisuus,sun muut ilkeydet,kuten homous,bordellit,viina ja huume,murhista ja tapoista puhumattakaan.Kaikki ovat levinneet kulovalkean tavoin räjähdysmäisesti.Ne ovat pilanneet koko rauhallisen ja sivistyneenä hyvivointi valtiona tunnustautuneen Suomen lopullisesti ikiajoiksi asti.Maa on köyhä, kuin kirkonrotta