Rääkkylä liitettävä Joensuuhun eikä Kiteeseen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Olkaa hyvät ja lähettäkää allekirjoituksenne KHO:lle vaikka vähän myöhässä

2016-06-21 20:29:33

Hyvät nettiallekirjoittaja

Mikäli et ole vielä saanut lähettämääni, Korkeimmalle hallinto-oikeudelle (KHO), allekirjoittamanasi, edelleen lähetettäväksi tarkoitettua postikorttia, niin se johtuu postinjakelun hitaudesta.

Jollet siis ole vielä lähettänyt allekirjoitustasi KHO:lle tuolla tai muulla postikortilla ja vaikka et mainitsemani hidastuneen postinjakelun tai vaikkapa työn vuoksi ehtisi lähettää sitä vielä huomen- eli keskiviikkoaamunakaan, niin ole hyvä ja lähetä se viimeistään torstaiaamuna 23. kesäkuuta 1. lk:n postimerkillä varustetussa kirjekuoressa.

Valitusaika päättyy perjantaina 24. kesäkuuta ja kaiken valitukseemme liittyvän aineiston tulisi olla tuolloin perillä KHO:n kirjaamossa, jonka osoite siis on:

Korkein hallinto-oikeus / Kirjaamo
PL 180 (Fabianinkatu 15)
00131 HELSINKI

Adressi on nyt suljettu. Valituksemme keräsi kaikkiaan n. 130 allekirjoitusta, mikä on huomattava määrä. Kiitokset osallistumisesta kampanjaan:

TÄMÄ KYLÄ HYVÄ KYLÄ!

Kimmo E. Laine

Omakätiset allekirjoitukset sekä nettiadressista puuttuvien henkilötietojen täydentäminen

2016-06-20 02:50:47

Tervehdys kaikille, ja iloista tulossa olevaa Juhannusjuhlaa!

Kehotan kaikkia nettiadressin "Rääkkylä liitettävä Joensuuhun eikä Kiteeseen" allekirjoittaneita täydentämään tiistai-iltaan 21.06. klo 22:00 mennessä nettiin sieltä PUUTTUVAT HENKILÖTIETONSA. Adressi suljetaan tuohon kellonaikaan. – Useilta teistä allekirjoittaneista puuttuu vielä osa tiedoista, ja ne kaikki ovat pakollisia.

Olkaa myös niin hyvät ja lähettäkää ti-iltaan tai viimeistään ke-aamuun 22.06. mennessä, paitsi ulkomailla asuvat mahdollisimman pian: OMAKÄTINEN allekirjoituksenne postikorttina taikka kirjeenä Korkeimman hallinto-oikeuden kirjaamoon. Mikäli käytätte omaa postikorttianne, niin siihen tulee kirjoittaa:

"Rääkkylä liitettävä Joensuuhun eikä Kiteeseen". Nettiadressi,

minkä jälkeen siis allekirjoittaa tuo viesti ja kirjoittaa nimensä allekirjoituksen oheen selvennykseksi myös tikkukirjaimin.

Niille teistä, jotka olette ilmoittaneet osoitteenne tai joiden osoitteet olen onnistunut saamaan muutoin selville, olen lähettänyt kaksi postikorttia kullekin, joiden pitäisi olla perillä huomenna tiistaina. Toinen vaihtoehto OMAKÄTISEN allekirjoituksen lähettämiseksi Korkeimmalle hallinto-oikeudelle onkin, että toisen noista korteista voi vain allekirjoittaa ja laittaa sitten jonkinlaiseen kirjekuoreen, jonka päälle vastaanottajan osoite.

Menettelittepä kummin hyvänsä, niin kortti taikka kirjekuori tulee varustaa 1. lk:n postimerkillä ja postittaa sitten osoitteeseen:

Korkein hallinto-oikeus / Kirjaamo
PL 180 (Fabianinkatu 15)
00131 HELSINKI

Kiitokset osallistumisesta kampanjaan!

Huomatkaa täydentää puuttuvat henkilötietonne

2016-06-09 17:49:15

Hyvät allekirjoittajat

Mikäli Teiltä on jäänyt osa pyydetyistä 8 henkilötiedostanne täyttämättä, niin pyydän, että muokkaatte allekirjoitustanne. KHO tarvitsee kaikki pyydetyt tiedot, jotta allekirjoituksenne olisi pätevä. Allekirjoituksenne tai tietonne eivät näy internetissä, mikäli ruksaatte vaihtoehdon: piilota tiedot.

Huomatkaa kaikki myös Facebook-sivumme osoitteessa: <https://m.facebook.com/profile.php?id=1760990504132986>.

Huomatkaa täyttää kaikki henkilötietonne

2016-06-05 19:26:13