Lapsille ja Nuorille on taattava oikeus olla valitsematta Setan ideologiaa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Muutamia kommentteja adressista: Lapsille ja nuorille on taattava oikeus olla valitsematta Setan ideologiaa

2024-02-05 14:36:44

Hei,

Padletissa on muutamia kommentteja, jotka on nostettu mielipiteistä.

Tästä on tehty kansalaisaloite; valmis lakialoite, ja saadessaan 50 000 allekirjoitusta se menee suoraan eduskunnan käsittelyyn.

Aikaa allekirjoitusten keräämiseen on kesäkuun kuudenteen päivään 2024.

Käy allekirjoittamassa, ja on tärkeää että viet asiaa eteenpäin! Alla suora linkki kansalaisaloitteeseen.

Vaikutetaan yhdessä maamme lasten, nuorten ja vanhempien oikeuksien puolesta!

Tarja M. Itkonen ja Irja Ollilainen

Adressi sulkeutuu, Kansalaisaloite on auki - käy allekirjoittamassa!

2023-12-06 13:22:50

Kiitos adressin “Lapsille ja nuorille on taattava oikeus olla valitsematta Setan ideologiaa” allekirjoittaneille! Nyt tämä adressi sulkeutuu.

Aiheesta on tehty laajempi lakiehdotus Kansalaisaloite.fi palveluun: “Laki lasten ja nuorten seksuaalikasvatuksesta - Lapsille ja nuorille on taattava kehitysrauha”.

Käy allekirjoittamassa lakiehdotus, koska adressin allekirjoitukset eivät siirry kansalaisaloitteeseen!

Ohjeet:
1. Klikkaa seuraavaa linkkiä: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/12978
2. Aukeavalta sivulta pääset lukemaan ja kannattamaan lakiehdotusta. Allekirjoittaminen vaatii vahvan tunnistautumisen eli esim. pankkitunnukset.
3. Kun olet tunnistautunut, voit vahvistaa aloitteen kannattamisen.
4. Nyt olet allekirjoittanut lakiehdotuksen. Kiitos allekirjoituksestasi!

Tärkeää on viedä viestiä eteenpäin! Kun lakiehdotus saa tarvittavan 50 000 nimeä, se menee suoraan eduskunnan käsittelyyn.

Seksuaalikasvatuslaki aloittaa keräyksensä itsenäisyyspäivänä 6.12.2023, joten sillä on vahva symbolinen merkitys. Maamme tulevaisuuden kuva näkyy lapsissa ja nuorissa, millainen Suomi on huomenna? Voimme vaikuttaa siihen jokainen allekirjoittamalla lakiehdotuksen: "Laki lasten ja nuorten seksuaalikasvatuksesta - Lapsille ja nuorille on taattava kehitysrauha". Tämä seksuaalikasvatuslaki antaa selkeät puitteet lasten ja nuorten seksuaalikasvatukselle.

Hyvää Itsenäisyyspäivää ja tulevaisuutta - perheidemme, lastemme, nuortemme ja kotiemme puolesta!

Tarja M. Itkonen ja Irja Ollilainen