Sinkkolan toiminta on turvattava!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Kiitos aktiivisuudestasi! Lisää tarvitaan.

2024-04-20 13:00:33

Lisäsimme adressiin kohdan: "Joensuun kaupunginvaltuusto sai valtuuston kokouksen yhteydessä 19.2. katsauksen, jossa esiteltiin vaihtoehtoja palveluverkon järjestämiseen. Valtuustolle esiteltiin vaihtoehtoa, jossa Sinkkolan nuoriso- ja asukastalosta sekä kotieläinpihasta luovuttaisiin. Kotieläinpihan osalta selvitetään mallia, jossa toimintaa jatkaisi kaupungin ulkopuolinen toimija. Myös talouden sopeutusta poliittisesti ohjannut ryhmä esitti 8.4. Sinkkolasta luopumista", selventääksemme mihin huolemme Sinkkolan tulevaisuudesta perustuu. Muokkausten yhteydessä adressista katosi yli 500 allekirjoitusta, mikä on todella harmi.

Tarkistathan omalta kohdaltasi, pystytkö vielä allekirjoittamaan adressin. Olisimme kiitollisia, jos voisit allekirjoittaa adressin uudelleen myös muokkausten jälkeen ja levittää adressin linkkiä omissa verkostoissasi. Kaikki apu Sinkkolan toiminnan turvaamiseksi on tarpeen! Otathan yhteyttä, mikäli sinulla on ehdottaa jotain muuta aktivismia adressin lisäksi. Otamme mielellämme uusia ehdotuksia ja aktiiveja vastaan!

Miia Kettunen

Noljakan asukasyhdistys ry