Ajohidasteita Simunaan

Kommentoitu viesti


Vieras

#6 En allekirjoita

18.02.2011 00:24

Eiköhän se kuitenkin ole niin, että tuonne alueelle EI tule juurikaan ketään ULKOPUOLISTA huvikseen ajelemaan. Toki tilanne voi muuttua mikäli Kyrkösjärventielle tulee läpikulkumahdollisuus.

Omiin muroihin kusette kun saatte harmiksenne hidasteita. Ne eivät estä ajamasta ylinopeutta, päinvastoin suuremmalla nopeudella ne on helpompi ylittää. Ajaako adressin laatija _aina_ 40km/h tuolla alueella?

Kannattaisi varmaan jokaisen pitää _oma_ nopeus kurissa ja valvoa lapsiensa liikkumista tiellä. Tie ei ole mikään lasten leikkipaikka.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#7 Re: En allekirjoita

2011-02-18 09:59:20

#6: - En allekirjoita 

 Kyllä ajaa. Ja toivon samaa muiltakin. :)

Uskon myös, että puhkaisu lisää liikennettä.

Mutta pakko ei ole allekirjoittaa kenenkään. Kaikille samat asiat eivät ole tärkeitä, nyt eikä koskaan. Siitä ollaan ihan samaa mieltä, että tie ei ole leikkipaikka. Mutta sen ylittäminen pitäisi olla turvallista.

Vieras
Vieras

#10 Re: En allekirjoita

2011-02-18 12:07:56

#6: - En allekirjoita

Kylläpä on surullista luettavaa tuo "en allekirjoita" kommentti.

Valitettavasti toiset lapset joutuvat ylittävät Kyrkösjärventien päivittäin kouluun, kotiin, harrastuksiin ja ystävilleen mennessään. Ei siinä tiellä kukaan leiki.
Lumivallien ja mutkien taakse jää monen pienen pää eikä niitä kovassa vauhdissa huomaa vaikka jotkut muuten varovaisuutta noudattaisikin. Lumivallit ovat tällä hetkellä suuria ja kesäisin puskat. Olen sitä mieltä, että omalla autollani en hidasteita ainakaan kovemmalla vauhdilla ylitä, ehkä toisilla tapansa tehdä sekin vauhdilla.
Itse olen asunut asuntoalueella lapsena jossa oli hidasteet. Ei se ainakaan kaahailua tai läpiajoja lisännyt. Päinvastoin.

Toivottavasti hidasteet saadaan ja kaupunki tarttuisi tärkeään asiaan. Rekat ja autot pyyhältävät tuossa välillä yli 60km/h vauhtia, joten kyllä päätä välillä huimaa näin aikuisellakin.

Olet hyvällä asialla Miira =)